Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '13

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Kızlarsivrisi Dağı'nın yamaçlarında, "Dur" Dedim Bulutlara

Kızlarsivrisi Dağı'nın yamaçlarında, "Dur" Dedim Bulutlara
 

"Dur" Dedim Bulutlara


Batıdan gri bulutlar geliyordu yavaş yavaş.Issız tepeye doğru yürüdüm yamaçtan.

Böylelikle dağların ve tepelerin arasındaki o çok sevdiğim çukur bölgeyi görebiliyordum, öyle kuytudaydı ki.Bir kaç keçi ağılı ve kulübe vardı ancak ayrıntıları zor seçiliyordu.

Öylesine ıssız, öylesine uzak ama bir o kadar da yakındı ki.İnsanın uzaklık algısı karışıyordu.

Taşların üzerinden, gevenlerin arasında tepeye doğru yürürken duyulan tek ses kuşların sesiydi.

O ıssızlıkta üç dört kuş sonsuz gkyüzünün fonu önünde taşların üzerine konuyor birbirleriyle dans ediyorlardı.O tepelik bölgede bir saate yakın dolaşıp durdum ve gri bulutlar artık üzerimdeydi.

Kuşlarla, etrafı çevreleyen yuvarlak tepelerle, gevenlerle, arılarla kaldım uzun bir süre daha.

Bulutlar bekliyordu üzerimde."Tamam" dedim, "Geri dönüyorum artık, dur ıslatma beni."

Yavaş yavaş bulutlarla yürüdüm kamp yerine, çadıra adımımı atarken yağmur başladı.

Gülümsedim; "Sen beni dinledin, şimdi ben seni dinleyeceğim..."

Kızlarsivrisi Haziran 2013

www.benimustamyeryuzu.com

 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..