Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '14

 
Kategori
Siyaset
 

KK'yi sevmem ama şiddeti kınıyorum!

KK'yi sevmem ama şiddeti kınıyorum!
 

Allah ıslah etsin !


Sayın Kemal Kılıçdaroğlu, içimizi burkan bir saldırıya uğradı. Haramilerin baş tacı edildiği bu ülkede Kemal  Kılıçdaroğlu'nu sevmemek şaşırtmamalı bizi; ama genelde anlamakta güçlük çektiğimiz, hiç yakıştıramadığımız yorumlar geliyor.

Sayın Başbakan, "KK'yi sevmem ama şiddeti kınıyorum, şiddete karşıyız" derken, acaba ağzından çıkanı kulağı duyuyor muydu? Diye sorası geliyor insanın.

Saldırıya uğramış değerli bir devlet adamına "geçmiş olsun" derken bile "sevmem ama size yapılan davranışı eleştiriyorum" diyorsunuz. Peki sizin başınıza böyle bir durum gelse ki herşey herkes içindir; gelebilir, "Sizi sevmem ama geçmiş olsun" denildiğinde bu yorumun samimiyeti ne derece inandırıcı olabilir?

Sürekli insanları birbirlerine yabancılaştırarak, severken bile döverek nereye varılacak? Çok merak ediyorum.

Seni sevmem ama .......

Sayın Cumhuriyet Halk Partisi lideri Kemal Kılıçtaroğlu'nu çok seviyoruz, bu hain ve zalım saldırıyı kınıyoruz. İyilik ve dürüstlük ne yazık ki bu ülkede cezasız kalmıyor.

Sevmek ya da sevmemek işte bütün mesele bu !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..