Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '13

 
Kategori
Opera / Bale
 

Klasik müzik

Klasik müzik
 

Geçen hafta Fulya Sanat Merkezi'ne gittim. Cihat Aşkın gelmişti. Çok iyi bir kemanist. Fulya Sanat Merkezi'nde birçok güzel müzik dinletileri var.

Gençlerin kültürlerinin artması için klasik müzik dinlemeleri çok iyi bence. Ben klasik müziği çok seviyorum. Genellikle benim yaşımdakiler pop dinliyor fakat ben klasik müziği çok seviyorum. Seneye konservatuar sınavına gireceğim. Piyano çalarak.Müziğe bu kadar ilgimin olmasının bir nedeni de annem. O bana küçüklüğümden beri klasik müzik dinletir. Ben klasik müzik kültürünün küçükken öğretilmesini doğru buluyorum.

 
Toplam blog
: 40
: 1163
Kayıt tarihi
: 06.02.13
 
 

1999 doğumluyum. Yazmayı,okumayı çok seviyorum. ..Düşündüklerimi hissetiklerimi insanlarla yani s..