Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Klavye alacağım.

Benim kalvyem kablosuz ve kablosuz olduğundanmı bilmem bazı harfler bastığım halde çıkmamakla ısrar etmekte. Bu nedenle bende bir klavye almaya karar verdim ve çıktım yola. Mağazaya girdim ve klavyelerin olduğu standta hepsine bi göz ucuyle bakarken bir temsilci mağazayı temsilen olsa gerek yanıma geldi.

Kendisi aradığınız birşey varsa yardımcı olabilirmiyim dedi. Klavye baktığımı ve click'siz olması gerektiğini söyledim ve bakmaya devam ettim. Kendisi bana yardımcı olmak için double clickli bir kalvye gösterdi ve lütfen eğer sorun olmazsa kendim bakabilirmiyim dedim. Kendisi tabiki dedi ve başımda durmaya devam etti. :) Neden başımda duruyorsun be adam dicemki olmaz bozamam kendimi. Ben onları düşünürken yanımdan benim başımda duran satış temsilcisine küfür ederek ve ağır bir şekilde müziği sürekli aynı kanalda neden tutuyorsun dedi. Kendiside gayet normal bir şekilde küfürle cevap verip başımda durma eylemine devam etti. Ne kadar şaşkın vaziyette olduğumu sanırım anlatmama gerek yok, yani ben orda erkek olduğumdan dolayımı küfrü normal karşılayacağımı düşündüler acaba yada bende müşteri potansiyelimi yok. :) Mağaza içinde küfretmeyin gibi toplumsal bir mesaj vereceğim ama işini yapan yokki kime vereyim başımda dikilen standa yaslanan bana bakıp sırıtan adamamı.

Mağazadan çıkıp başka bir mağazaya girdim aman Allahım klavyeler açık ve istediğim gibi bakabilirim. Hemen ellerimle tıkır tıkır denemeler yapmaya başladım ve o ses. Yardımcı olabilirmiyim. :) İçimden gel beraber basalım demek geliyor ama söylemek zor. Klavye bakıyorum dedim. Yardımcı olayım dedi. Sonunda dayanamayıp bırakırsan bakmaya devam edicem dedim. Neden kızıyorsunuz yardımcı olmak istedim demez mi. Konu uzayacak ben klavye bakamayacağım ve satışta gerçekleşmeyecek yineliyorum bende müşteri potansiyeli olmadığına karşın iyice kararım yükselmeye başladı. :) Neyse dedim ben daha sonra bakayım, ama arkamdan hala konuşuyor durmuyor. En sonunda bir mağazaya girip nasıl olsa başka bir yerden ya da büyük bir elektronik marketten deneyip alırım düşüncesi ile en ucuz klavyeyi aldım ve çıktım.

 
Toplam blog
: 11
: 442
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

1979 Ağustos ayı doğumluyum tipik Aslan burcuyum. 1995 yılında kendi biriktiğim harçlıklarla aldığım..