Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Kleopatra

Kleopatra'nın ruhu sen de reenkarne etmiş dostum.
 
Kleopatra kadar asil ve güzelsin,
gerçekten de ona çok benzersin.
 
Doğa, seni bana dost yaparak, seni bana can yaparak;
ne güzel etmiş, ne iyi yapmış, eline koluna sağlık.
 
Kleopatra'm!
keşke Sezar'ın olsam.
 
Sezar uyuzu nereden bilsin dostluğu Mustafa!
Ben onun dostuyum, o benim canım; gerisi teferruat.
 
Kleopatra'm
keşke başındaki tacın bir taşı olsam,
Yo yo, parmağındaki yüzük olsam,
boynunda bir kolye.
Ya da sana tek başına pramit inşa eden bir köle.
 
Kleoparta'm
sen yüreğimi aşka boyarsın
ruhumu aydınlatırsın
ben de hep var olasın.
 
-Mustafa Yıldırım
 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..