Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Klorak

Klorak
 

hiç..


En yüksek kahkahamda atlayacaktım uçurumdan

Gözlerinden yaş gelene kadar gülecektin

Mutluluğunla büyüyecektim

*

Ne zaman kanasa dizlerim, sırtımdan öpecektin..

Öğrenecektim senden

Acıya kılavuzluk edilebileceğini

*

Sen "leb" derken,

Ben amade olacaktım leb'ine..

Gözlerinle sevişecektik

*

Kaçıncı gündü aldım seni fanusumun içine

Daha ilk günden belliydi seni..

Seni öldüreceğim..

Nefesim oldun nefessizliğimde,

Neden birlikte soluyamıyorduk ki?

Seçmem gerekti seni ya da beni

Ahh..ahh sevgili..

Öğrenemedim yalınayak yürümeyi..

*

Annem mi o seslenen: "klorak nerde kızım!!"

"İçtiiiiiim..

Failimi seçtim, içimi temizledim..

Arama boşyere"

*

Daha ilk günden belliydi..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..