06 Mayıs '15
- Kategori
- Yazılım
Kobilerin CRM yazılımlarından beklentileri
İş Zekası CRM ile birleşiyor.
Katılaşan rekabet koşulları, üründen çok hizmeti ön plana çıkarıyor.
Ürünler birbirine benzer teknolojilerle hatta aynı makinelerle üretiliyor.
Fiyat bazında rekabet etmek zorlaştı, çünkü karlar çok düşük.
Kim müşteriye daha yakın durursa, daha sıcak ilişki kurabilirse, sorunsuz deneyimler yaşatırsa, daha olumlu bir algı yaratabilirse o kazanıyor.
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM ) her geçen gün daha da önem kazanıyor.
İşletmeler bu nokta da CRM yazılımına ihtiyaç duyuyor.
Kobilerin CRM yazılımından beklentileri ise 8 maddede özetlenebilir.
1) Müşterilerin tüm bilgilerine kolay ama yetki dahilinde ulaşmak.
2) Verilen Hizmetleri standart hale getirmek, hızlandırmak.
3) Şirket içi bilgi paylaşımını sağlamak.
4) Yaygın kullanılan ticari programlarla (Mikro, Logo vs) entegre olmak.
5) B2B desteği
6) Zaman ve Mekan bağımsız çalışmak. (Bulut teknolojisi)
7) Dokuman Yonetimi
8) CRM verileri ile ticari programın verilerini birleştiren iş zekası fonksiyonu
Türkiye de CRM Pazarı 40 milyon dolar seviyesinde ve hızla büyüyor. İşletmelerin bu beklentilerini karşılayan yazılım pazarda öne çıkacak.