Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

KOÇ'UM...

KOÇ'UM...
 

Ne kadar farkındayız?


Merhabalar, bu ilk birlikteliğimizde size ne kadar meraklı bir insan olduğumdan bahsetmek istiyorum. Gerçekten belki şu an size komik gelebilir ama ciddiyim içim içime sığmıyor. Sizlerle beraber olmak , neredesiniz, neler yapıyorsunuz, yaşam amacınız ve hatta bunun neresinde olduğunuzu bilmek istiyorum.
 
Bildiğimiz gibi hepimizin bir yaşam amacı var ve bu aslında bizlerin kişiliğini oluşturuyor. Peki kaçımız yaşam amacını unutmadan yola devam etmekte... Ya  da bunun farkında dahi olmayanlar var mı desem?
 
Evet şunları söylemek istiyorum, kişiyi kendi hayatının merkezine alan ve kendi hayatının sorumluluğunu veren,kısaca kırmadan düzelten bir ekolden bahsetmek isterim.
 
KOÇ'luk...
 
Eveet, çok haklısınız... Aslında herkes kendi yaşamının uzmanıdır. Ancak bir koç olarak, dünyanın en özel insanıyla çalışmanın getirdiği farkındalıkla, akıl vermeden, kişinin sorunlarıyla değil de seçimleriyle uğraşarak, kendi geleceği için potansiyelini en iyi şekilde kullanarak karalar aldırıp, aslında sadece sevgi ile neleri  başarabileceğini görmesini sağlayarak sorumluluk aldıran bir sistemin içinde  dans ediyorum. Bu keyifli yolculukta kişiye zirve deneyimler yaşatarak öncelikli hedefinden şaşmaması için ona ayna tutmaktır KOÇ'luk. AN'da kalmayı taahhüt ederek ve paylaşarak yan yana bir ilişki içinde olmaktır. Tutarlı, bütünsel ve yargısız olmaktır aslında... İnsana özeldir! İnsanı , insana dair yaşam alanında tanıma fırsatı sunduğu için gizemli ve muhteşemdir de.
 
Bu sizin için neden önemli?
 
Sizi buraya getiren güçlü yanlarınız ne?
 
Neleri çok iyi yapabiliyorsunuz?
 
Takdir edilmek,güven sizin için ne ifade ediyor?
 
 :)))))))) gülüyorum ama söylemiştim size ne kadar meraklı olduğumu. Bir sır vereyim mi tüm bunları farkedip hayatıma uygulamamı sağlayan hani herkesin bir sağ kolu vardır ya o benim sol kolum nedenini de belirteyim eğitimlerimiz sırasında hep sol koluma giriyordu ama elinde olmadan çapalamış beni :)) )evet saygıdeğer hocam  Hatice Yıldıran hanımefendiye ve akademik hayatımda emeği geçen tüm saygıdeğer hocalarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. En çok da siz değerli yol arkadaşlarıma beraber yürüyeceğimiz bu uzun yolda bana unutmamam gereken değerleri hatırlamam için yanımda kalıp ayna tutacağınız için çok teşekkür ediyorum. Bu arada sağ elinizin işaret parmağına bir dokunabilir misiniz? Tamam tamam işte orası:))) ben de oradan hep sizinle olacağım , tabi siz de ister ve bu sorumluluğu alırsanız... Sevgiyle kalın...
 
Yaşam Koçu
 
Şelale Bilgiç Uruk.
 
Toplam blog
: 40
: 250
Kayıt tarihi
: 29.05.13
 
 

15.04.1981 Ankara doğumluyum. Akademik hayatım bittikten sonra kendimi mutlu hissettiğim ve görme..