Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Koca adam 2

Koca adam 2
 

Bütün kirlenmişliğine, bütün ihanetlerine rağmen yeniden karşımdasın...

Tüm yalanlarını, tüm ihanetlerini alıpta arkana; Bana hesap sorabilicek bir cesaretle karşımdasın hemde. Ben en çokta bunu merak ediyorum aslında; Bu cesareti nerden bulabildiğini. Şimdi düşünüyorum da zaman geçtikçe unutulur düşüncesi mi sana bu cesareti veren; Yoksa beni suçlamanın seni rahatlatıcağına olan inancın mı? Çok mu gerçekçi oldu? Boşver... Nede olsa senin gerçeklerle pek işin olmuyor. Çünkü sen giderken bile dürüst olmayı beceremiyorsun. Hep senden başka birilerinin suçlu olması gerek dimi senin gidişinde. Gitmek isteyen sen olsan bile...

Sana nasıl bir cevap vermeliyim diye düşünüyorum ama senin gibi birini hangi cevap tatmin eder açıkçası onu pek kestiremiyorum. Hayal kırıklıklarımdan mı bahsetmeliyim sana, yoksa gerçekten bilmek istediğin gibi senden sonrasından mı? Peki... O zaman ben geri dönüşünden başlıyorum. Bu durumdan, başlarda ne kadarda adice bir zevk aldığımıda söylemeden geçemiycem. Çünkü yokluğuma alışamamış olman beni mest ediyor. Alışamıycaksında.... Bunu asla başaramıycaksın. Çünkü sende kendini affedemiyorsun. Çünkü hala beni suçlayacak birşeylerin var. Çünkü sen bunu yapmadan temize çıkamıyorsun. Gidişinde beni yargısız infaz yaptın diye suçlarken, dönüşünde de senden kolay vazgeçmiş olmakla suçluyorsun. Ben ne kadar da kolay vazgeçmişim senden öyle mi? Kim kimden vazgeçti? Kim kimden vazgeçmişti? Şimdi gözümün önüne geliyorda o karşıma pişkin pişkin geçişin; Çok alkollüydümle başlayan sözcüklerin sonuna bu ihaneti küçük bir hataydı diye ekleyişin... Sahi ne bekliyordun benden buna karşılık? '' Beni bir daha aldatma '' dememi mi?

Söylesene sen, sana bitti dediğimde kimin yanına koştun... Bana son bir şans diye yalvarırken kimin yanından geldin... Sen beni kaç kere aldattın? Şimdi geçmiş karşıma benden hesap soruyorsun. Aşkın gözü kördür formülüyle, benim sevgimin muhasebesini yapıyorsun; İhanetine karşı. Hesapları tutturabiliyor musun bari birbirine?

Şimdi sen '' Bana yazmanı isterdim'' derken, böyle yazmanıda istememiştim diyceksin. Sana yazıcak ne bıraktın ki sen bende? Benim sana vericek cevabım yok. Geçmişinde ortalık malı olmuş ucuz sevişmeler ilişkimizde olmamalıydı. Bedeninde bakir olmalıydı bana geldiğinde, ruhunda... Oysa sen bunu başaramadın. Bizim bu hale gelmemizin tek sebebi benim belki ama senin bu hale gelmenin tek sebebi sensin buna eminim.

Hadi... Durma artık... Gitsene sen yine... Nerden geldiysen oraya git... Hatırlanmıycak kadar uzaklara git.

Unutulmak zoruna gitmesin şimdi. Seni unutmak, ihanetini unutmak demek. Yanlış anlama intikam değil benimkisi. Sadece sende olmayan birşey... Sadece karakterimi kullanıyorum. Sende biraz varsa ki yok ne yazık! Elimden başka gelende yok. Son söz bir daha hiç karşılaşmamak olsun.

 
Toplam blog
: 27
: 1985
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

02/09/1985 Ankara doğumluyum, halen de Ankara'da yaşamaktayım. 6 yaşında piyano eğitimi almaya ba..