Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
Eğitim
 

Koca okul 78 imam yetiştirecekmiş

Koca okul 78 imam yetiştirecekmiş
 

Merhabalar

Konumuz yeni eğitim sisteminin bize getirdikleri ve götürdükleri..

Bütün eğitim sistemini dörde çarpıp, ikiye böldüler. Belki de daha çok bölünmeler vardır. Çok araştırmadım. Ben yaşadığıma bakarım.

Şu Ataşehir bölgesine bağlı Barbaros mahallesinde Rabia Leman diye bir okul var. O okul imam hatip kapsamına alınıp, kademeli geçişten ziyade, tüm öğrenci ve öğretmenleri birlikte başka okula gönderildiler. Peki, kaç kişi bu okulu İmam Hatip tarzında tercih etti. Sadece 78 kişi!

Koca okulda 28 derslik var ve sadece dördünde ders işleniyor. Okul, Kızılderililer basmış Texas gibi..

Böylesi büyük akıl tutulmaları yaşıyor bu ülke. Daha fazla bir şey yazmadan, bu durum hakkında aklıselim olabilen herkesi üç dakikalık düşünce balonuna davet ediyorum.

Düşünün ve taşının. Ülkemiz nasıl bir komedi dünyasına teslim olmuş anlayın. Rica ederim bunu diğer okulda itiş kakış okumak zorunda kalan o minikler için yapın. Günde 4000 öğrenci sirkülasyonu yaşayan bu okulun bir penceresinden, Rabia Leman'ın ıssız terkedilmiş ve bomboş sınıflarına sizde bakın.

Aklımız ve yüreğimiz elverirse, duruma hep beraber sessiz kalabiliriz elbette!

Herkese mutlu, sağlıklı ve akılcı bir yaşam dileğiyle..

Berrin Aksu

 

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..