Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '15

 
Kategori
Blog
 

Kocaeli B.şehir Belediyesi'ne ve M.Blog'a teşekkür

Kocaeli B.şehir Belediyesi'ne ve M.Blog'a teşekkür
 

İnternet'ten alınmıştır.


Geçenlerde İST-SAW dan Şanlıurfa'ya gitmek üzere Sabiha Gökçen’den uçağa bindiğimde beş-altı sıra öteden birinin hoş geldin tarzında el salladığını fark ettim ve dikkatli bakınca bizim Atanur Yıldız’ı gördüm ve espriyle bu uçakta ne işin var? Diye sordum; bir süre orada hizmet vereceğini söyleyince, sürpriz yolculuğumuz başladı.

Uçaktan indik, havaalanına beni almaya gelen kuzenimin otomobiliyle kent merkezine kadar birlikte giderken bana daha önce ilettiği ve benimde 13.03.2015 tarihinde   (http://blog.milliyet.com.tr/kocaeli-buyuksehir-belediyesinin-dikkatine-/Blog/?BlogNo=492791) linkiyle KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DİKKATİNE başlığıyla yayınladığım blogumdan sonra belediyenin ilgili biriminin ivedilikle sorunla ilgilendiğini, (henüz yerinde incelemeye fırsat bulamadığını ama) gereken önlemleri aldıklarından haberdar olduğunu anlattı, MB den Kocaeli Büyükşehir Belediyesine teşekkür blogu yayınlamamı istedi.

Bu olay aynı zamanda MB de yayınlanan bir kamu blogunun etkisini gösterdiği için Milliyet Blog'a da ayrıca teşekkür ediyoruz.

Atanur YILDIZ - Kadri KANPAK

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..