Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kocaelideki loş odam

Özledim seni diyebilmeyi isterdim sana şuan

Haykırabilmeyi düşünmeksizin

Ama cevap almamayı isterdim senden

İsyan etmemeni isterdim bana neden diye


Pizza yemek isterdim mesela

Kiloyu dert etmeksizin, hunharca, nefes almadan

Hamur yediğimi düşünmeden,

Hatta nefes almadan yemek isterdim.

 

Annemle uğraşmak isterdim şuan mesela

Nabıyonuz gençler demek isterdim salona girerken

Kardeşimin iştahlı cümlelerine ortak olmak isterdim şuan

Sıcak kahvemin tadına bakarak mutfakta

 

Böyle hissetmekten nefret etmemek isterdim

Duygusuz, anlayışsız, düşüncesiz olmayı istiyor insan bazen

Sonra insan olmanın anlamı nerde kalıyor ki diyorum

Özümle bütünleşiyorum sonra ve yola devam işte.

 

 

 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..