Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kocam Beni Aldatmaz

Kocam Beni Aldatmaz
 

Farklı ülkelerin kadınlarına sormuşlar, 'Kocan seni aldatırsa ne yaparsın?'

İşte yanıtlar,

Japon, 'önce kocamın sevgilisini, sonra kendimi öldürürüm'

İngiliz, 'viski ne güne duruyor'

Rus, 'votkalarla sarhoş olurum'

Amerikalı, 'alacağım nafakayı hesaplamaya başlarım'

Fransız, 'dünyada başka erkek mi yok, hemen yenisini bulurum'

Arap, 'hocaya gider muska yazdırırım'

Türk, 'kocam beni aldatmaz'

Gözlemlerime dayanarak, bu cevaplara bir yenisini de ben ekleyeyim;

Türk, 'kocam beni aldatmaz, aldatırsa da erkektir, elinin kiridir. Baktım olmuyor hocaya gider muska yazdırırım...'

Yeryüzünde aldatılan kadın varsa aldatılan erkek de var demektir. Yurdum erkeğine de sorsanız cevap bellidir, 'karım beni aldatmaz '...

Biz ülke olarak kadınıyla erkeğiyle namus timsaliyizdir. Hayatta yapmayız öyle kötü şeyler. Onları heep başkaları yapar...

Onun içindir ki gündüz programlarında akla hayale gelmeyen ahlaksızlıklar gösterilir. Öyle ki bir hafta seyretseniz beyninizin içinde ciddi sıkıntılar doğurabilir....

En komik bulduğum, saçma bulduğum bir o kadar da kızdığım bir soru var,

- Neden yaptın?

Ve karşı taraf bu soruyu ciddiye alıp cevaplamaya çalışır...

...

İçimizdeki İNSAN ' a sahip çıkalım...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..