Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '17

 
Kategori
Magazin
 

Kocama Dokunma Kocam Herkese Dokanabilir Cicim!

Kocama Dokunma Kocam Herkese Dokanabilir Cicim!
 

Elemanın cesaretine şapka çıkartıyorum bir de dil ;)))


 

 

Gün geçmiyor ki bir ilişki duvara toslaması vuku bulmasın.

Artık aldatılma mı olur, basılma mı olur, saç baş yolma laf sokma mı, elden alma evden atılma gece karanlığında flaş patlatma sarmaş dolaş yakalanma mı olur, olur allah olur.

Gündem kayıp ve ayıplar arasında bumerang yaparken çiğdemlerinizle dolduruyonuz mu anacığım tabakları.

Ayyyyy, bayılazacağım daha ilk satırlardan.

Geçenlerde böyle bir heştek açmışlar mavi kuşta iki gün dayanabildi sadece.

Kocama elleşme bak çok fena olur deyü.

Şöhretli dünyasında kapanın elinde kalıyor mücadelesi içindeki aynı tornadan çıkmış ablalarımız hasılatta anlaşamayınca  bak halkımı nasıl arkama alıyorum çatla da patla oyunu kuruveriyor.

Eeeeee bizim de klavye seven halkceğimiz  yürü ya kulum diye cümlelerle  yüz metreye koşuya çıkıyor.

Yavrucuğum onların tuzu kuru da sana ne oluyor.

Hemen kendi cinsine saldırıp ademi savunarak ,kadın kadının kurdudur tespitini tarih içinde haklı çıkarıyorlar yine yeni yeniden.

Kimse kocaya iki terennüm etmiyor.

Abiciğim tamam hatun ayar verdi sana da, hop orda dur  dön arkanı bak zevcine niye demiyor.

Bi tuhaf namus anlayışımız gittikçe karmançorman oluyor, nereye gideyazıyor hızına yetişilmiyor.

Kişiye göre değerlendirme değerler skalasında başa oynuyor.

 

Aman elalemin derdi beni niye geriyor ki

Germeli mi germemeli mi

Yoksa gerim gerim gerilmeli mi

Bugün bana lazım olan yarın sana olabilir

Senin yaşadığın bana da yaşatılır mı

Adalet er geç herkese gerekir mi yoksa

O nasıl güzel bir öpüşmeydi Kadri abi saygılar sunarım.

 

Konu bütünlüğünden çıktım, temadan kaydım buz pateni yapıyorum.

Kelime oyunlarına bayılıyorum ilerde Alzaymır olmam inşallah boşa gitmesin bu kadar kafa patlatmak

 

Araya iliştirme redaktör notu: Yazılışlarını biliyorum endişe buyurmayınız, değiştirmezseniz sevinirim(gülen surat ikonu)

 

Kaldık mı bir yerde

Aklıma vitaminin dokunduru geldi. Ah be Gökhan Semiz sevgiyle anıyorum.

http://www.dailymotion.com/video/xcf9ea

 

Bana dokundırabilirsiniz

Taş dizebilirsiniz

Elleeeee

Keyfim gıcır

Şehir bedenimi satın alabilir ruhumu asla.

 

 

Hadi kaçtım şimdilik, piyasayı incelemeliyim, son yılların raconu ne acaba?!

Çözmek lazım öyle değil mi;))

 

Özlem notu: Sevdiğim, saygı duyduğum arkilerimin hasretle ellerinden sıkar gözlerinden öperim.

 

Kusura bakmayın notu: Yıllardır ilk yazdığım satırlar.

 

Vallahi kurdeşen döktüm gittim artık

 

İlahi Sero daha yaratıcı hastag balım;))

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..