Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '14

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kocaman ve yürekten bir teşekkür!

Ocak 2014'te moda blogumu kurarken hiç aklıma gelmemişti, bu kadar kısa sürede bu kadar yol katedeceğim. Sadece hobi olarak ilgilendiğim, okumaktan ve takip etmekten keyif aldığım bir alanda ne yapabilirim, nasıl zamanımı daha değerli kılabilirim diye düşünürken, açtım Pimood‘u.

Ama bir kez daha anladım ki, insan sevdiği, gönül verdiği işi yapınca başarı geliyor, buluyor onu. Geçen bu kısa sürede, artı hanesine yazdığım çok güzel gelişmeler oldu. Hayal etmesi oldukça güçken, gerçeğe dönüşen, beni motive eden, daha büyük bir şevkle araştırmamı ve yazmamı sağlayan harika gelişmeler…

Geçtiğimiz yıl bu dönmelerde Bumerang Ödüllerini takip ederken, bir blog açacağımı ve bir sonraki yıl kendi blogumla bu yarışmaya katılacağımı hayal bile edemezdim.

Ama hayal bile edemediklerim gerçeğe dönüştü! Şimdi daha yaşı olmamış bir blog sahibiyim ve 2014 Bumerang Ödülleri’nin de “En İyi Çıkış Yapan Blog” kategorisinde ilk 10 blog arasındayım.

bumerang_ödülleri_BUM14_en_iyi_çıkış_yapan_blog_adayı_pimood

Bunun tarif edilemez mutluluğunu günlerdir yaşarken, daha büyük bir heyecanla 5 Aralık gününü bekliyorum. İlk 3'ün açıklanacağı gün, belki de gelecek daha güzel günlerin habercisi olur bana, kim bilir. 

Şu geçirdiğim 1 ay boyunca, heycanlı süreci benimle yaşayan, oylarıyla bana destek olan, her daim yanımda olduğunu hissettiren tüm aileme, arkadaşlarıma, sevgili Pimood takipçilerine ve Milliyet Moda Köşesi’nde yazılarımı sıkılmadan okuyan siz değerli okurlara sonsuz teşekkürler.

Bundan sonra söz sırası jüride. #BUM14 ile ilgiliyse, artık hakkıma hayırlısı diyelim…

Sevgiler.

Pınar Öznur

Pimood

 
Toplam blog
: 188
: 221
Kayıt tarihi
: 14.04.14
 
 

Ben Pınar. Yıldız Teknik Üniversitesi Jeodezi ve Fotogrametri Mühendisliği bölümünü bitirdikten s..