Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Kocamı başkasıyla aldatıyorum, kocam ne yapsın..?

Kocamı başkasıyla aldatıyorum, kocam ne yapsın..?
 

 

            "Iyyy" dedi eşim; "memleketi sen kurtaracaksın..."

            Bu sözün hiç bir enteresan yanı olmadığını, siyasetle biraz olsun ilgilenen herkesin bu eleştiriyi defalarca işittiğini elbette biliyorum. Ancak yetinmedi eşim, bir yazma müptelasını en zayıf tarafından vurdu; "yazısını 200 kişi okuyacakta ülke kurtaracak..."

            "Kem, küm" şeklindeki savunmamı dinlemedi bile; "faydalı bir şeyler yazmaya çalışsan hadi neyse diyeceğim. Yok ülke şöyle olmuş, bilmem ne olmuş, (...)" şeklinde özetlenebilecek bir araba laf etti.

            Aslında eşime hak vermiyor da değilim. Zaten 'faydalı' bir şeyler yazmanın insan sağlığı için daha hayırlı olduğu bir dönemden geçiyoruz. Hatta zeminde müsait, sitenin ağır topu Cengiz bey, sevenlerini hasretler içerisinde bırakarak bir süredir yazılarına ara vermiş durumda. Oysa sorunlar ara vermiyor. Toplum çağın dayattığı farklı problemlerle didişmeye devam etmekte. Onun açtığı geniş koridorlarda koşar adımlarla ilerlemek mümkün. Zemin müsait, hava müsait, ya ne duruyoruz o zaman; memleketi kurtarmayı bırakıp faydalı bir şeyler yapmaya, mukaddes aile kurumunun devamına karınca kararınca bir katkıda bulunmaya çalışalım.

......

            Yukarıda da belirttiğim gibi, yaşam koşulları her geçen gün önümüze farklı bir sorun çıkarabiliyor. Mahremiyete duyduğum saygı sebebiyle ismini vermediğim bir okuyucum, farklı olduğunu düşündüğüm bir sorununu iletmiş bana. Okuyucumun mektubunu sizlerle de paylaşmak istedim.

            Sabah kocama "alışverişe çıkacağım" dedim. Fakat sevgilimle beraber, beşinci kattaki bir otel odasına çıktım. Akşam eve geldiğimde, "işyerini kaç kere aradım, nerelerdeydin..?" diyerek kocamla kavga ettim. Şaşkın bir şekilde yüzüme bakakaldı. O zamandan beri sevgilimle sık sık buluşup, akşamları da kocamla kavga ediyorum.

Anlayacağınız, kocamı başkasıyla aldatıyor, akşamları da kavga ediyorum. Kendisi hala şaşkın şaşkın bakmaya devam ediyor. Kocam ne yapsın..?

…..

            Değerli dostlarım, okuyucumun bu sorununa elbette dilim döndüğünce bir cevap vermeye çalışacağım. Ancak yeni girdiğim bu yolda sizlerin de katkılarını beklemekteyim. Sizce bu hanım kardeşimiz ne yapmalı..? Göndereceğiniz cevapları bu sayfada yayınlayarak, soruna bir çözüm bulma arzusundayım.

            Okuyucuma benim önerim ise şöyle...

            Değerli okuyucum…

            Aldatmak çağlardan beri süregelen, dünya var oldukçada devam edecek olan bir durumdur. İnsan hayatında 'aldatmak' gibi bir olgunun var olma sebebi, insanların 'aldatılmak' gibi de bir ihtiyaç içinde olmalarındandır. Bu durumu sadece aile bazında düşünmeyiniz. Aksine bütün toplum, büyük bir 'aldatılma' ihtiyacı içinde çırpınmaktadır. Tarih boyunca bütün toplumlar kendilerine en büyük yalanları söyleyen, kendilerine acımasızca aldatan liderlerin peşinden gitmiş, kimseye göstermedikleri saygıyı onlara göstermiştir.

Günümüzde de bu durum farklı değildir. Medyanın, yargının, hatta son olarak Genel Kurmay'ın iktidar güdümüne girmesi topluma demokrasinin güçlenmesi olarak lanse edilmiş, bu durum geniş halk kitlelerinde büyük bir coşku yaratmıştır.

            Değerli okuyucum, lütfen eşiniz için kendinizi üzmeye artık bir son veriniz. İnanın O bu haliyle çok mutlu. Hatta bana sorarsanız, sevgilinizden birde çocuk yapınız. Unutmayınız ki, çocuklar ilişkileri güçlendirir...

 
Toplam blog
: 57
: 1683
Kayıt tarihi
: 29.05.08
 
 

21/12/1966 doğumlu olup Mersin Meslek Yüksek okulu İşletme bölümü mezunuyum. Bir deri firmasında ..