Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Ekim '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kocanız sizi aldatırsa ne yaparsınız?

Kocanız sizi aldatırsa ne yaparsınız?
 

Milliyet.com.tr


Çeşitli milletlerden kadınlara, “kocanız sizi aldatırsa ne yaparsınız?” diye sormuşlar..

Bizler bu soruya nasıl cevap verirdik hiç düşündük mü?

İşte yanıtlar efendim:

- Amerikalı: alacağım nafakayı hesaplamaya başlarım.
- Fransız: dünyada başka erkek mi yok hemen yenisini bulurum.
- Rus: votkalarla sarhoş olurum
- İngiliz: viski ne güne duruyor.
- İtalyan: kocamı öldürürüm.
- İspanyol: kocamı da sevgilisini de öldürürüm.
- Alman: kendimi öldürürüm.
- Japon: önce kocamın sevgilisini, sonra kendimi öldürürüm.
- Arap: hocaya gider muska yazdırırım.
- Türk: kocam beni aldatmaz!

Tesadüf bu ya oradaydım ve sordum milletimden olan hemcinsime.

- Nasıl bu kadar emin ve çabuk cevap verebildin kardeşim?
- Benim kocam aldatmaz ki o hep üstüme, ''kuma'' getirir, dedi.

Malesef, o an sizlere soracak zamanım olmadıği için, yukarıdaki soruyu bir başıma (yenisiyle) değiştirmeye karar verdim.
Acaba diyorum ve hepimize soruyorum..

- Kuma giden mi yoksa üstüne kuma getirilen mi olmak isterdiniz?

Kısa bir bilgi!

Meleklerden öğrendiğime göre, ahiretteki en zor soruların içinde dahi bu soru yokmuş!

Ben kaçtım kızlar :(

*

*

*

Sabiha Rana

(Daha önce yayınlandı)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..