Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Kocasını aldatmış

Kocasını aldatmış
 

ÖFKE


Geçenlerde yine mahallemizin sevilen hoşsohbet kuaförüne gittim. Çok samimi olmadığım ama uzun yıllardır tanıdığım ve bir türlü samimi olamadığım güzel bayan arkadaşlardan biri otumuş saçını başını yaptırıyordu.

İçeri girdiğimde kahkahadan geçilmiyordu. Bu neşeli sohbeti tabi ki bende çok merak ettim. Bir koltuğa oturup dinlemeye başladım. Bizim güzel bayan yeni bir sevgili bulduğunu ne kadar mutlu olduğunu ballandıra ballandıra anlatıyordu. Sık sık da kuaföre saçım iyice sarı olsun komutunu veriyordu. Kuaför kzımız da merak etme seni bebek gibi yapacağım diye moral veriyordu. Sonra devam ediyordu bizim bayan kaçamak aşkını reklam etmeye.... Bol bol da kendini övmeyi ihmal etmiyordu.

Allah Allah bu işler artık böyle mi oluyor ? Yoksa ben mi çok çağın gerisinde kaldım. Böyle şeyler köşe bucak gizlenmez miydi? Kocasının kulağına gitse adam onu öldürmez miydi? Mapushaneler bu tür namus vakaları ile dolu değil miydi? Peki bu kadın evi ile aynı semtteki bir kuaförde yaşadıklarını nasıl bu kadar rahat anlatıyordu?

Kimbilir belki bende bir tuhaflık vardır. Hani kocası ile de çok denk gelirim. Dünya ahret kardeşim olsun iyi mülayim arkadaş canlısı dost bir insandır. Adamın bunları haketmediğine eminim ya , eh be kadın hadi bir halt yiyon da bari bu adamcağızı mahalaeesine rezil etme. Atalarımız ne demiş ibadet de gizli kabahat de dememişler mi?

Yok ya fazla yargılamayım herhalde bende bir gerilik var. Neyse yine İzmir imden sevgi ve saygı gönderiyorum.. ULMA

 
Toplam blog
: 22
: 634
Kayıt tarihi
: 04.08.09
 
 

1968 İzmir doğumluyum. Tam anlamıyla bir İzmir aşığıyım.. Allah beni güzel memleketimden ayırmasın....