Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '10

 
Kategori
Haber
 

Kocasının şiddet uygulaması için davacı oldu

Kocasının şiddet uygulaması için davacı oldu
 

İran'da mahkemeye başvuran kadından duyulmamış istek

İRAN'da bir kadın, eşinin kendisine iyi davrandığını ve kendisine şiddet uygulamadığı gerekçesi ile mahkemeye giderek şikayetçi oldu. Mahkemede, kadına şiddet uygulanmasına karar verildi.

Fars haber ajansının verdiği haber göre, Tahran’da aile mahkemesine başvuran 24 yaşındaki kadın, dilekçesinde, “Eşim çok iyi huyludur halbuki ben şiddet uygulamasını istiyorum, eğer bunu yapmazsa kendisinden ayrılmak istiyorum” diyerek şikayetçi oldu.

28 yaşındaki koca ise mahkemeye gelerek, “Ben karımı çok seviyorum o yüzden kendisine şiddet uygulamıyorum. Onunla nazik davranıyorum ve şiddet uygulamak için bir neden yoktur” diyerek savunma yaptı.

Kocasının bu tavrından dolayı ayrılmakta ısrar eden kadın, eşini ikna etmeyi başardı. Koca, mahkemeye verdiği taahhütte eşine şiddet uygulayacağını kabul etti. (Kaynak: Milliyet)

:))))))))) Şaka gibi... şaka mı bu?

Kadının böle garip isteklerinin altında neler yatıyor olabilir bir bakalım:

a- annesi bebekken kundağını fazla sıkmış olabilir

b- beşikten düşürmüş olabilir

c- beynine oksijen gitmiyor olabilir

d- kafasına saksı düşmüş olabilir... vs...

Hadi kadın arızalı diyelim. Böyle bir kadınla evli kalmak isteyen onu sevdiğini söyleyen erkeğe ne demeli!

:))))))))))) Onun annesi de onun kundağını fazla sıkmış olabilir mi?

:))))))))) Hele de yüce mahkemelerine hiç girmeyeceğim.

Zor...zor...

 
Toplam blog
: 77
: 454
Kayıt tarihi
: 04.04.09
 
 

Serçe kuşları ötüyor. Mevsim Temmuz. Doğum tarihim de bu aya denk düşmüş. İstanbul Anadolu yakası..