Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '13

 
Kategori
Siyaset
 

Köfteli, patatesli, bol açılımlı ve akilli seçim çalışmaları başladı...

Köfteli, patatesli, bol açılımlı ve akilli seçim çalışmaları başladı...
 

Efendim yarattığımız ekonomik mucizenin sonu göründü…

Siz mucize devam ediyor diye pompalamaya devam edin!

Efendim işsizlik rakamları gittikçe artıyor…

TÜİK başkanına söyleyin rakamları biraz aşağı çeksin!

Efendim söyledik…

E…

Çeke çeke neredeyse koparacağız, bundan fazla çekilmiyor diyor…

O zaman onu alın yerine bize daha yakın birisini getirin!

Efendim bu güne kadar getirdiklerimizin en yandaşı bu…

Olsun! Bu işten anlamayan, bizi her zaman göklere çıkaran bir köşe yazarı bulup, o koltuğa oturtun! O köşe yazarı kalemiyle halkı ikna eder!

Efendim büyüme rakamları gittikçe düşüyor…

Sırf o TÜİK başkanından kaynaklanıyor. Ben size o adamı değiştirin diye boşuna söylemiyorum…

Efendim ekmek bulamayan halkımıza patates ve kıyma dağıtıyoruz…

Helal be…

İşte budur!

Biz halkı patates ve kıyma ile oyalarken, şu açılımı Akil İnsanlar bir güzel halka anlatsın…

Hatta bu tür yardımları Akil İnsanlar dağıtsın ki, halkı ikna etmeleri daha kolay olur!

Efendim soğan üreticisi elindeki soğanları satamamış…

Toplayıp, bedava halka niye dağıtmıyorsunuz?

Efendim size bir soralım dedik…

Böyle güzel bir yardım için izin istenir mi?

Soğanlar cücüklemiş efendim…

Olsun! Halkımız soğanın cücüğünü çok sever ve bize olan bağlılığı daha da artar!

Efendim çok önemli bir sorunumuz daha var, Akdeniz, Ege, Karadeniz, İçanadolu, Marmara bölgelerine gönderdiğimiz Akil İnsanlardan hiç de iyi haberler almıyoruz…

Niye?

Bu bölgelerdeki halk bizim Akillere ilgi göstermiyor!

Örneğin Aksaray’da yapılan bir toplantıya, 9 Akil İnsan katılırken, onları dinlemek için gelen sivil toplum örgütü eleman sayısı sadece 8!

Yapma yavhu!

Evet efendim…

Derhal oranın parti yöneticilerini görevden alın!

Efendim hangi birini alalım?

Hepsini alın!

Efendim bazı akiller açıklama yaparak, halkın kendilerine düşmanmış gibi baktıklarını söylüyorlar!

Kim o akılsız, pardon akil?

Efendim Hülya Koçyiğit Hanımefendi böyle bir açıklama yaparak, bölgelerindeki insanlardan korktuklarını açıkladı. Bizde akillerimizin koruma sayısını arttırdık. Bundan sonra vatandaş katılmasa bile akilleri koruyan görevlilerimiz izleyici sıralarına oturup, akillerimizi dinleyecekler…

Güzel…  Gördüğünüz gibi ‘İleri demokrasi’lerde çareler tükenmiyor. Yavhu bu demokrasi treninden ne zaman ineceğiz? Şu demokrasiyi bir an önce bir kenara bırakıp, tahta ne zaman oturacağım?

Az kaldı efendim… Şu anayasayı bir değiştirelim, BDP ile kurulan köprü sayesinde inşallah sizi padişah, pardon başkan yapacağız…

Acele edin…

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..