Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
1456
 

Kokain Aldım , Aşık Oluyorum , Uyuyamıyorum

Kokain Aldım , Aşık Oluyorum , Uyuyamıyorum
 

Kokain Aldım , Aşık Oluyorum , Uyuyamıyorum

Saat sabah’ın 5’i , yok böyle bir şey , olmayan uykum tamamen kaçtı, bende inat edip , uyumuyorum o zaman diyip kalktım.

Girmişim sıcacık yatağıma , misler gibi oh uyuycam da büyüycem. Ama yok illa batacak bana bi’ şey olacakta kalkıcam o yataktan! Dön , dön , dön gelmiyor bi’ türlü bu uyku denen şey , sonra her dönüşte aklıma saçma sapan bir şey geliyor.

Millet yatağına uzanıp , yastığına sarılınca kafasında hayaller kurar , benim kafa da bi’ acaip , cevabını bilmediğim sorular soruyor bana. Kur işte havaide sana tapan bi’ mankenle , kumsala uzanmış denize bakarken ki halinin hayalini sonra uyu olsun bitsin ama yok illa edecek içime. Kafama takılan mesele de mesele olsa bari.

Komik ama takıldı napayım , mesele Aşk. Oturdum soruyorum kendime “ben niye aşık olamıyorum?” sonra bi’ soru daha doğuyor “niye aşkı bulamıyorum , aramasını mı bilmiyorum?” ardından sorular soruları doğruyor “hani aşk kendiliğinden bulurdu insanı , e beni niye bulmuyor ?” en sonda geliyor beynimin ortasına yerleşiyor. “biz birbirimizi yanlış yerlerde arıyoruz” kanısına varıyorum.

Tam aha çözdüm problemi derken , bu sefer başka bir şey giriyor kafama , “bi’ miktar kokain alsam , beynimde yarattığı duygularla aşkı anlayabilir miyim acaba” diye sormaya başlıyorum. Bu kanıya da geçenlerde izlediğim bir haberden vardım. Aşk artık bilim adamları tarafından incelenebiliyormuş. Sonuç , aşık olan bi’ insanın beyni , kokain alan bi’ insanın beyniyle aynı tepkileri veriyormuş. O yüzden kokain alma ihtiyacı hissediyorum , aşkı anlayabilir miyim ya da aşık gibi hissedebilir miyim diye.

Bu düşüncelerin içinde yüzerken birden kendimi başka bir konunun ortasında buluyorum. Aşkla kokain’i karşılaştırıyorum. İçimde ki ses yat uyu manyak mısın ? diye bağırsa da yok düşüncem illa kaçışı yok. Kokain alıyorsun sonunda ya ölüyorsun ya hapse giriyorsun. Aşık oluyorsun sonunda ya ölüyorsun ya da ölmüşten beter oluyorsun. Beyin tepkileriyle birlikte , verdikleri etkide benziyor birbirlerine.

Bunları da düşündükten sonra aşkı bulmanın , kokain bulmaktan daha kolay olduğu kanısına varıp kokain almaktan vazgeçiyorum. Çünkü kokain nerden alınır bilmiyorum! Yaşasın dertlerim bitti , sorularımı çözüme kavuşturdum diye sevinip yatağa doğru emin adımlarla yürürken , daha yatağa ulaşmadan hala uykumun olmadığını fark edip , bi’ teoride ben atıyorum ortaya , bu kadar saçmalamayı başardığıma göre uykusuzlukta kokain ve aşkla aynı etkiyi yaratıyor. Yine de önemli bir şey başararak bu kadar düşüncenin arasından kendime bir ana fikir çıkartmayı başarıyorum. Kokain , uykusuzluk , aşk bunlar kötü üçlü , üçü de beyni uyuşturuyor , fikrini benimseyerek almıyorum kokain falan , aşıkta olmayacam inat değil mi uyumuyorum da diyip oturup bunları yazmaya başlıyorum. Aslında bunların hepsi bahane uyuyamamamın tek nedeni var . Üşütmüşüm , acaip öksürüyorum . Bir öksürük nelere maal oluyor hayatımda. Öksürük tutunca , uyku tutmuyor napayım.


06.12.2008
05:38

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kokain alınınca ne oluyor, bilmiyorum, ama aşk ne menem bir şeydir, hah işte onu iyi biliyorum! Herşey kontrolünden çıkıyorsa bir anda, asla yapmam dediklerini yapmaya başlamışsan, salak sepet ortalarda dolanıp, gülümsüyorsan kendi kendine, eee uzun etme, aşıksın işte! :))) Nasıl engellenir, ahh onu hiç sorma, bildiğim kadarıyla yok öyle bir şey, bu yaşıma geldim, henüz böyle bir bilgiye erişemedim! :)) Bir gün bir mesaj geliverir bakarsın senden, "Haklıymışsın Gülgün Abla, çarpıldım kaldım vallaha!" :)) Sevgilerimle...

Olcay Gülgün Karaoğlu 
 11.12.2008 3:01
Cevap :
(: aslında birgünü beklemeden haklısın gülgün abla diyebilirim. 21 yaşındayım ama yaşadım aşkı çok insan girip çıktı hayatıma bitanesi bi girdi kendi çıktı ama adıda hayalide uzun zaman çıkmadı en son onun yüzünden bidaha yaşayamaz oldum aynı şeyleri denedimde ama olmadı. o yüzden en güzeli yoğunluğu başka yöne vermek diyip kaçtım aşktan inanır mısın gülgün abla başardımda , hiç aramıyorum aşkın yokluğunu (:  12.12.2008 6:04
 

Yorum konusunda nedense bencil oldugumuzu düşünüyorum.Yazıları okuyoruz fakat yoruma gelince,olumlu yada olumsuz eleştiri,gerek görmüyoruz.Fakat insan bekliyor.Kendisi başkalarına yapmasa bile bekliyor işin tuhafı:) O yüzden okuduğum tüm yazılarıların altına yorum ekleme kararı aldım.Gecenin bir yarısı uykunuz gerçekten yokmuş ve yazmışssınız üşenmeden ekrana bakıp.Ben klavyeye koyar başımı uyurdum.Tebrikler

Pınar k 
 10.12.2008 11:56
Cevap :
teşekkür ederim (:  10.12.2008 18:49
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 23
Toplam yorum
: 26
Toplam mesaj
: 20
Ort. okunma sayısı
: 2009
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Hayattan sıkılmış bir kişilik.  Hep acaip şeylere ilgi duydum insanlara göre. Bir çok insana gö..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster