Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kokain Aldım , Aşık Oluyorum , Uyuyamıyorum

Kokain Aldım , Aşık Oluyorum , Uyuyamıyorum
 

Kokain Aldım , Aşık Oluyorum , Uyuyamıyorum

Saat sabah’ın 5’i , yok böyle bir şey , olmayan uykum tamamen kaçtı, bende inat edip , uyumuyorum o zaman diyip kalktım.

Girmişim sıcacık yatağıma , misler gibi oh uyuycam da büyüycem. Ama yok illa batacak bana bi’ şey olacakta kalkıcam o yataktan! Dön , dön , dön gelmiyor bi’ türlü bu uyku denen şey , sonra her dönüşte aklıma saçma sapan bir şey geliyor.

Millet yatağına uzanıp , yastığına sarılınca kafasında hayaller kurar , benim kafa da bi’ acaip , cevabını bilmediğim sorular soruyor bana. Kur işte havaide sana tapan bi’ mankenle , kumsala uzanmış denize bakarken ki halinin hayalini sonra uyu olsun bitsin ama yok illa edecek içime. Kafama takılan mesele de mesele olsa bari.

Komik ama takıldı napayım , mesele Aşk. Oturdum soruyorum kendime “ben niye aşık olamıyorum?” sonra bi’ soru daha doğuyor “niye aşkı bulamıyorum , aramasını mı bilmiyorum?” ardından sorular soruları doğruyor “hani aşk kendiliğinden bulurdu insanı , e beni niye bulmuyor ?” en sonda geliyor beynimin ortasına yerleşiyor. “biz birbirimizi yanlış yerlerde arıyoruz” kanısına varıyorum.

Tam aha çözdüm problemi derken , bu sefer başka bir şey giriyor kafama , “bi’ miktar kokain alsam , beynimde yarattığı duygularla aşkı anlayabilir miyim acaba” diye sormaya başlıyorum. Bu kanıya da geçenlerde izlediğim bir haberden vardım. Aşk artık bilim adamları tarafından incelenebiliyormuş. Sonuç , aşık olan bi’ insanın beyni , kokain alan bi’ insanın beyniyle aynı tepkileri veriyormuş. O yüzden kokain alma ihtiyacı hissediyorum , aşkı anlayabilir miyim ya da aşık gibi hissedebilir miyim diye.

Bu düşüncelerin içinde yüzerken birden kendimi başka bir konunun ortasında buluyorum. Aşkla kokain’i karşılaştırıyorum. İçimde ki ses yat uyu manyak mısın ? diye bağırsa da yok düşüncem illa kaçışı yok. Kokain alıyorsun sonunda ya ölüyorsun ya hapse giriyorsun. Aşık oluyorsun sonunda ya ölüyorsun ya da ölmüşten beter oluyorsun. Beyin tepkileriyle birlikte , verdikleri etkide benziyor birbirlerine.

Bunları da düşündükten sonra aşkı bulmanın , kokain bulmaktan daha kolay olduğu kanısına varıp kokain almaktan vazgeçiyorum. Çünkü kokain nerden alınır bilmiyorum! Yaşasın dertlerim bitti , sorularımı çözüme kavuşturdum diye sevinip yatağa doğru emin adımlarla yürürken , daha yatağa ulaşmadan hala uykumun olmadığını fark edip , bi’ teoride ben atıyorum ortaya , bu kadar saçmalamayı başardığıma göre uykusuzlukta kokain ve aşkla aynı etkiyi yaratıyor. Yine de önemli bir şey başararak bu kadar düşüncenin arasından kendime bir ana fikir çıkartmayı başarıyorum. Kokain , uykusuzluk , aşk bunlar kötü üçlü , üçü de beyni uyuşturuyor , fikrini benimseyerek almıyorum kokain falan , aşıkta olmayacam inat değil mi uyumuyorum da diyip oturup bunları yazmaya başlıyorum. Aslında bunların hepsi bahane uyuyamamamın tek nedeni var . Üşütmüşüm , acaip öksürüyorum . Bir öksürük nelere maal oluyor hayatımda. Öksürük tutunca , uyku tutmuyor napayım.


06.12.2008
05:38

 
Toplam blog
: 23
: 2179
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Hayattan sıkılmış bir kişilik.  Hep acaip şeylere ilgi duydum insanlara göre. Bir çok insana gö..