Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Kokun... Çaresiz...

Kokun... Çaresiz...
 

Ruhum elinde hamur olmuş
Bedenim ise esir…
Dilin bana git diyor ama
Gözlerin se yalvarıyor, gel…
Dilinden nefret ediyorum
Bir daha söylerse eğer…

Ruhum sende kaybolmuş
Bedenimse dünyada değil…
Dilin bana git diyor amma
Kokun ise gel…
Dilinden nefret ediyorum
Bir daha söylerse eğer…

Terinde kayboldum derya gibi…
Boğuldum ama ölmedim, yunus gibi…
Her solukta yeniden dirildim, şehit gibi…
Kalmak imkânsız… kalmamak imkânsız…
Gitmekten nefret ediyorum sensiz…

Görüyorum içini çaresiz
Gözlerin çaresiz… ellerin çaresiz…
Olmuyor ne benle ne de bensiz…
Yüreğin yalvarıyor çaresiz…
Ben çaresiz… sen çaresiz…
Çaresizlik bile bizden çaresiz…







 

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..