Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Kokun sinmiş aklıma

Kokun sinmiş aklıma
 

Kahverengi gökkuşağı gözlerin


Kokun sinmiş aklıma
dokundum ruhuna
dün gece
yine
rüyalarımda...

resmini çizdim
yosun kokan dalgalara

seni yıllarca bekledim
bir kelebeğin kanadında

Kahverengi bir gökkuşağı gözlerin
çingene fallarında
alın yazımdı sevgin
bana öğretilen bir harfin
içersinde
sana
şiirler besteledim...


Sisler içersinde buldum sana giden yolu
terliyordum
soğuktu
bunca yıldız arasında
güneş bile
solgundu
soluktu
kokusuzdu...


Bir papatyanın yaprağına kurdum evimi
görebiliyorum
yağmur damlalarının rengini

kimsenin
bilmediği
bir tren istasyonunda
akşam üzeri
iskelede oturmuş
bekliyorum seni...


Kokun sinmiş aklıma
dokundum ruhuna
dün gece
yine
rüyalarımda...

Kahve rengi gökkuşağı gözlerin
bir kahve fincanının
dudak payında bekledim

sisler içersinde buldum
sana giden yolu
biliyordum...


Şimdi
kum saatinin uçsuz bucaksız çölündeyim
bir sandalın
küreklerini çekmekteyim
şu kanatlarım olmasa
inan uçar gelirdim
biliyorsun ben seni
insan olarak sevdim...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..