Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Kokuna hasretim, ne gereği var gururun !

Kokuna hasretim, ne gereği var gururun !
 

Bir baktım ki çıkagelmiş, sanki o bir peri.
Kalbim durdu sandım, görünce o gözleri.
Gözyaşı olmayan bir gün verdi sözleri,
Sarılsam doyasıya, belki değişir hisleri.

Ah bu rüyalar yok mu, alıp beni götüren.
Hayalini sen sanırım, işte o beni bitiren.
Ne gam, olsam da bu dünyada yitiren,
O asil duruşundu, seni delice sevdiren.

Bitmez ki fırtınaları, özleminde ruhumun.
Kokuna hasretim, ne gereği var gururun.
Bir gelsen de kal desem, sanki dururdun,
Ben ki fanî mecnûn, sensizliği sunduğun.

Gel karışma yalnızlığıma, sen içindesin.
Gönül bahçemde yankılanır güzel sesin.
Sana hasret bu ömür, aldığım nefessin,
Gücüm yok ki artık, bunu böyle bilesin.

aks

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..