Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kolay gelsin bana

Kolay gelsin bana
 

Bugün şeytan yapmam için çok kötü şeyler söylüyor... Mesela sal iplerini bırak herşey oluruna varsın diyor... Sonra git delicesine bir aşka tutul... Zaten yeterince sıradanlık ve bunlara bağımlı var dünyada, sen yaşamaya gelmedin mi? Öyleyse yaşa boşver kuralları diyor... Aklım ve kalbim mi ne söylüyor? "Kolay gelsin, hayat şimdi başlıyor... " 

Zaten ben baş edemem ki sıradanlıklarla... O kadar yetenekli değilim, herşeyi yüzüme gözüme bulaştırırım mazallah. Benim gibi bir insanın o tür sıradınlıklara aklı da ermez. Neymiş ideal meslekmiş, arabaymış, evmiş, ... Bana ne tüm bunlardan... Ruhumu doyurmazki benim bunlar. Ben mesela okumakla uğraşır, deli gibi yazmakla harcayabilirim tüm vaktimi. Para gibi yazılar da gitmiyor öteki dünyaya. Ama kim bilir belki ben ölünce birileri bir zaman okur da örnek alır beni. Hani örnek almasa bile adımı söyler güler yazdıklarıma.. Bu da bir şeydir. Öyle ya da böyle insanları güldürüyorum ya benden güzel bir şey kalır insanlara... Onlar beni okuyup güldükçe de ben, bir çiçek daha açarım toprakta en renklisinden ... 

 
Toplam blog
: 31
: 421
Kayıt tarihi
: 26.11.10
 
 

En büyük aşkım okumak okumak ve yazmak :)Tiyatro tutkunu, müzik sevdalısı ve deniz aşığıyım. Öğre..