Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '17

 
Kategori
Şiir
 

Kolay mı?

Kolay mı?
 

Yorgun Kalemim


Gözlerinin derinliklerine bakarak
Sımsıkı tutarak ellerini
Yüreğinde yaşarken sevgini,
Kolay mı?
Seviyorken, seni seviyorum dememek
Yaşanmış mutluluklara inat
Bakarken gözlerinin içine sessiz kalmak
Kolay mı?
Yaşarken baharı çiçeksiz olmak,
Hissettiğini söylememek,
Olur mu hangi bahane susturur seveni
Anlamsızdır severken sevdiğini söylememek...
Bu gün söylenmeli
Bu günden sonraki
Söylenecek sözler,
Yarınlara saklı kalmamalı
Yüreğinde hapsetmemelisin sevgini.
Yarınlar bize ait değil!
Kırmadan yaşatmalı, gönlünde her şeyi...
Yaslanacaksın sevdiğin bir omuza…
Fısıldayacaksın kulağına sevgini
Yenilsen de, galip gelsen de
Önce sevgiyi
Sonra ''Aşkı'' tanı
Sorgulama sakın
Gönüldeki aşkı,
Seviyorken içinden seviyorum demek
Kolay mı?
Ben bilmem ki,
Sevdiğime ''Seni seviyorum'' demeden sevmeyi.
Çok seviyorum derken terk etmeyi
Oyuncak gibi kırıp, dökmeyi!
Bir kenara atmayı
Sonra toplamak parçaları,
Kolay mı?
Seviyorsak, sevgini ''BELLİ ET'' ve söyle,
Seviliyorsa üzmeyecektir sevdiğin seni…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..