Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '16

 
Kategori
Deneme
 

Koldaki sıyrık

Koldaki sıyrık
 

Az önce korkunç bir trafik kazası geçirmiştim. Ama verilmiş sadakam varmış. Arabam bir kamyon tarafından biçilirken biraz kolum acımıştı hepsi bu. Hafif bir sersemlik geçirdikten sonra koluma baktım, ufak bir sıyrık dışında sapasağlamdı. Sıkıntı yok. Arabadan çıkarken tekrar koluma baktım. “Evet, hiçbir şeyi yok, sadece küçük bir sıyrık” dedim kendi kendime. Etraftan koşarak gelenler beni arabadan 3 - 4 metre uzakta yere yatırdılar. Sonra da arabaya gidip kolumu arabada sıkıştığı iki koltuğun arasından çıkardıklarını ve buz dolu bir poşetle birlikte yanıma koyduklarını hatırlıyorum bayılmadan önce.

Harun Baştürk

 
Toplam blog
: 10
: 161
Kayıt tarihi
: 11.08.11
 
 

1972 doğumluyum, mühendisim. Mizah yazıları yazmayı seviyorum. Okumak, yazmak, kişisel gelişim, t..