Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '08

 
Kategori
Sinema
 

Kolera günlerinde aşk

Kolera günlerinde aşk
 

KOLERA GÜNLERİNDE AŞK


Yıllarca önceydi Marquez 'in Kolera Günlerinde Aşkını okumam..
O yıllarda çok etkisinde kalarak yazarın diğer kitaplarını da bir solukta okuduğumu hatırlıyorum...Ve sonra kütüphanemde ki raflarda yerlerini buldular ... zamanla sararıp unutulmaya mahkum oldular üstlerine eskimiş kitapların o kendine has kokusu sindi...

Geçtiğimiz günlerde izledim bu usta yazarın kitabından uyarlanan büyüleyici filmi..
ve farkettim ki yaş otuzlara vardığında daha farklı anlamlar çıkarıyorsun satırların arasından...

Hüzünlüydü film bir o kadar da umut verici benim gibi aşktan umudunu kesmeyen ama her seferinde aynı sonuca ulaşıp yanlız kalanlar için...
Ve final cümlesi oldukça düşündürücüydü...
Söylemek istemiyorum bu cümleyi...
Tek söylemek istediğim okumadıysanız lütfen okuyun ve henüz izlemediyseniz izleyin en güzeli her ikisinide yapın !!!
yapın ki umut dolsun yüreğinize aşka dair....

21.04.2008 Antalya

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..