Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '08

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Kolesterolümü cevizle düşürdüm

Kolesterolümü cevizle düşürdüm
 

Alternatif tıp. Birçoğumuz doktora gitmek yerine aktarlara gideriz. Sebebi ise araştırma konusu olur... Birçok nedeni var.

Doktora gidiyoruz elbette ama baktıkları hasta sayısı o kadar çok ki
yüzümüzü görmeden ilaç yazıyorlar reçeteye... kolaylıklar diliyorum tüm hekimlerimize...

Yazımın başlığında söylediğim gibi, kollesterolüm yüksek, borsada işlem görse yok satar benim kollesterol hep tavan yapıyor...

En son ölçtürdüğümde 280, kollesterolümü ilaçlarla düşüremedim... Mahallemizdeki yaşlı bir teyze "kocakarı ilacı yap "dedi bana. O ne ? Eskilerden yaparlardı biz ona kocakarı ilacı deriz diye açıkladı , e nasıl düşer bu kollesterol?

Bir cevizin kabuğunu çıkar, iç cevizi parçalamadan iç zarı ile, bir bardak suyun içine akşamdan koy, sabaha kadar kalsın suyun içinde...

Sabah aç karnına bu suyu iç dedi bana. Ben bu suyu bir hafta içtim.
Sağlık ocağına gittim kollesterolümü ölçtürmeye. Sonuç 168. İnanamadım, hastaneye gittim ölçtürdüm 170.

Kollesterol hastası olanlar bir deneyin, yararını göreceksiniz. Sağlıklı günlerde görüşmek dileği ile.


 
Toplam blog
: 45
: 1303
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Şiir yazmaya çalışıyorum, spor yapmayı seviyorum, deniz, yüzme, tutku bende. Doğayı anlamaya çalı..