Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Koltuk örtülerini değiştirdim

Koltuk örtülerini değiştirdim
 

Dün, hanım bir jest yaptı ve benim külüstür arabaya, biraz afilli modelde bir koltuk örtüsü takımı aldı. (arabam, lada-.1994 model)

Parasını o ödeyeceği için hiç itiraz etmedim. Kendisi için ya da ev için bir şey alsa illa muhalefet yapar, onun canını sıkarken, bu kez süt dökmüş kedi gibi uysal davrandım :)) ’’ Tamam al’’dedim.


(Arabamı çok seviyorum... )
Bir Pazar yürüyüşünün sonunda o, kömür toplayanlara, bense alacağı koltuk örtülerine kafayı takmıştım...(yürürken söylemişti alacam diye)

Eve geldiğimizde ilk işim bu işi bitirmek oldu ama beceremedim... Ya sabır çekip, karanlıkta uğraşmaktan vazgeçtim. Hanımın verdiği pratik bir fikir üzerine ertesi güne bıraktım.

Sabah namazımın ardından kolları sıvadım ve evden uzakta bir yerde park ettiğim arabamın yanına giderek işe koyuldum.(evim yola yakın değil)

Oley! Nihayet bir saat süren uğraş sonunda değişen yeni örtüler sayesine, arabanın havasını değiştirdim. Değiştirdim lakin, bu kez de kapının iç tarafındaki çatlak daha bir gözüme battı...Ah, hanım onu da değiştiriverse ya... Ben para harcamaya pek kıyamıyorum...

Üç gündür de arabaya pasta cila atmakla uğraşmıştım. Duvara toslayıp ezdiğim yerleri kendim onardım. Kendim boyadım cimriliğimden ;))

Dışarı çıkmadan(kahveye gideceğim... Çağırdılar) Pc ye oturup biraz onunla da ilgileneyim dedim... Baktım ‘’yazmıyorsun’’ diye sitem eden dostlar var, aklıma bu geldi yazdım.

Aslında yazacağım şeyleri aklımda bir tutabilsem... Güzel cümleleri bir kurabilsem... Birde şu ‘’F’’klavyeye bir kavuşabilsem (on parmak daktilom var... Onun alışkanlığı)... Daha çok oturacağım pc ye..Azizim bu yazıları yazarken, harf aramaktan göbeğim çatlıyor...(işin gerçeği bu) Aklım karışıyor..

Bir tek kültür sanattan ve spordan anlamam o kadar... Gerisinden yazarım elbet bir şeyler...

Kültür sanattan anlamam demem şu; ne hikaye, ne şiir yazabilirim... Ne de gittiğim bir filmin yorumunu yapabilirim... Kitap yorumlarını da yapamam çünkü, okumaz oldum(acı bir itiraf)

Cuma geceleri ölmüşlerime Türkçe yazılışından, Kuran ayetlerinden bir kaçını okurum... Bazen de merak ettiğim bir konuya açıklık getrisin diye meal okurum(Tavsiye ederim... İnsanı çok rahatlatıyor)... Hepsi bu... Bu da, babamdan kalan bir alışkanlık bana.

Bugün, dün de olduğu gibi hava çok güzel. Kahvenin bahçesi böyle günlerde çok şenlikli oluyor... Alıyoruz torba dolusu hamsiyi... Pişirip yiyoruz keyifle... Şaka, şamata gırla gidiyor... İnanmayan, böyle güzel havalarda... Hamsi de bolsa gelsin bir uğrasın isterse...

Sigarayı bırakanlardanım ya... Kapalı havada pek gitmiyorum. Sigara yasağına pek uyan yok henüz...

 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Cide / hacıahmet Köyü'nde doğdum. Lise yıllarım Zonguldak'ta geçti. TTKya memur olarak işe girince ..