Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kombinlerin Lola'calısı

Kombinlerin Lola'calısı
 

Kombin Deyip Geçmemeli!


Bir Lola atasözü der ki;  'karşımıza kimin, nerede, nasıl çıkacağı belli olmaz'. 
 
Genellikle yakın çevrem  bunu dikkate almazlar ve sıkça şunları duyarım; üfff ya keşke birazcık makyaj yapsaydım, nasıl gördü şimdi beni? aynı gün sinemaya gideceğimizi nasıl bilebilirdim ki?  işte karşımda tam istediğim gibi biri ama şu halime bir bak ya offf ... Gibi. 
 
Aslında kural basit, dışarısı tehlikeli. Seni sevmeyen, incitebilecek ve kıskanan onlarcasıyla dolu. Daha kötüsü olan yakın akraba dedikoducularını saymıyorum bile.
 
Hımm, bu demek değil ki her gün Ivana Sert gibi dışarıya çıkalım. Tabi ki hayır,bir kere bu durum fizik kurallarına aykırı olurdu ki Ivana bile her gün Ivana gibi dolaşmıyordur eminim. Ama belki  de çook çok kolay bir yolu vardır ...
 
Peki Ne Yapmalı ?
 
Lola'dan İnciler : Ben hayatım boyunca hiçbir zaman çok düzenli biri olamadım, doğrudur. Ama çocukluğumdan beri  hayatımı kolaylaştırmamı sağlayacak şeyler bulmaya çalışmışımdır. Bunlardan biri de her mevsim başlangıcında boş bir günümü giysi dolabımın içindekilere ayırmamdır.
 
Gerek okul gerekse iş hayatında o kadar kolaylık sağlıyor ki siz bile şaşarsınız. Hangimiz de yok akıllı telefon sanki, onu da geç fotoğraf çekmeyen telefonu olan kaldı mı ?
 
İşe şöyle başlayabilirsiniz; ne çeşit giyiniyorsanız her birini kategorize edin. Resmi kombinleriniz ayrı, günlük kombinleriniz ayrı olsun. Hatta vaktiniz varsa o kıyafeti giydiğinizde ne takacağını ve ne ayakkabı giyineceğinizi de ekleyerek işinizi daha da kolaylaştırabilirsiniz. Ben genellikle üstümde dener boy aynasından fotoğraflar ve telefonuma yedeklerim. Ama giyin çıkar zor olur derseniz şu pantolonla şu gömlek olur, şu etekle şu t-shirt iyi gider derseniz de herhangi bir düz zemin üzerine yerleştirip resimleyebilirsiniz.
 
Ayrıca bu kombinlerinizi telefondaki basit bir fotoğraf uygulamasıyla birleştirip (6 bölmeli - 8 bölmeli gibi) gece yatarken ya da sabah kalktığınızda ya da ne zaman dışarı çıkacaksanız bakıp ne giyineceğinize karar verebilirsiniz.
 
Örnek vermem gerekirse bu sene önemli bir otelin önemli bir departmanında staj eğitimimi tamamladım. Sabah 8.30 da orda bulunmam gerekiyordu. Saç, makyaj kahvaltı derken zaman çok kıymetli oluyor. Ben de işimi kolaylaştıracak belli başlı kombinlerimi yaptım. Aynı gün üst üste aynı şeyi giyinmeyi hiç sevmediğim için bazen ceketleri bazen de atletleri değiştirerek kullandım. Aşağıda bir kaç örnek paylaştım sizin için. Sabah uyandığınızda ne giyineceğinizi bilmeniz önemlidir.
 
Siz de eğer tavsiyemi dinleyip kombin yapma fırsatını yakalarsanız mutlaka benimle matmazellola@gmail.com adresinden paylaşın. Hikayelerinizi merak ediyorum.
 
Sevgilerimle,
 
MatmazelLola
 
Toplam blog
: 12
: 362
Kayıt tarihi
: 27.11.14
 
 

MatmazelLola; hayata dair küçük şeyler üzerine kişisel blog sayfasıdır.   Şahsi gözlemler..