Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Komedi dükkanı

Komedi dükkanı
 

“Komedi Dükkânı“ adını sevmiyorum. Ne alaka diyeceksiniz… Programa hasta olmama rağmen adına bir türlü ısınamadım. Bu kadar önemli mi? Çok değil ama gene de daha güzel bir ad konulabilirdi. Alternatif bir şeyler sunamam. “O zaman salak salak oturduğun yerden elalemin programının adını eleştirme!” Doğru söylüyorsunuz ama insan sevdiğinin mükemmel olmasını ister ya, bu da öyle bir şey. Mesela çocuğunuzun diğer herkeslerden daha iyi görünmesini, daha iyi konuşmasını, herkesin onu takdir etmesini istersiniz ya…

Bende “Komedi Dükkânı”nı böyle seviyorum işte… Tolga Çevik’le bir akrabalığım yok, Plato yapımın da çalışanı değilim, sadece bir izleyiciyim ama sıradan bir izleyici değil. Programın TV8’de yayınlanma zamanlarından kimse umursamazken, ilk bölümüne rast gelmiştim. Aslında öyle tutacak bir program gibi durmuyordu.

İzlemeye başladım (izleyecek başka bir şey yoktu). Tolga Çevik’e de özel bir hayranlığım falan yoktu. Programın müdavini olduktan sonra arkadaşlarıma da izlettirmeye başladım. Hatta şu an hiçbir bölümünü kaçırmayan bir arkadaşım bana “Ya bu ne? Hiç de komik değil” türünden cümleler sarf etmişti ki çok şaşırmıştım, nasıl olurda böyle güzel bir programa “kaka” der diye.

Sonra o da bizim gibilerin arasına katıldı ve bir “Komedi Dükkânı” hastası oldu. Hiçbir bölümünü kaçırmadım, Komedi Dükkânı benim için sadece bir program değil, televizyonu az izleyen biri olarak, o benim haftanın son günündeki kaçış planım. Cuma okuldan gelince izlemek için sabırsızlandığım yegâne program.

Ülkenin durumu o kadar iç karartıcı ki, insan çareyi güldürücü şeyler izlemekte buluyor. Açıkçası, bütün oyuncuların birbirinden hamile kaldığı, kan davalarının havada uçuştuğu ağa dizilerini izlemek beni bayıyor. Zaten etrafta yeterince üzülecek şey varken, bir de bu tür “kara” dizileri izlemek içimden gelmiyor. Bazen saçma sapan esprilere gülmek bile insana iyi geliyor.

Komedi Dükkânı’nda saçma espriler yok mu? Var! Ama gene de gülüyoruz… Buralara isim konusundan gelmiştik. Dedim ya belki isim o kadar önemli değil, yine de Komedi Dükkânı’nı öyle nedensiz biçimde seviyorum ki, onun her şeyiyle mükemmel olmasını, herkesin onu sevmesini istiyorum J.

Evet, kendisiyle garip bir ilişkim olduğunu fark etmişsinizdir. Komedi Dükkânı, benim 16-17 yaşımın bir parçası oldu. Ne yazık ki bitmesine de az kaldı, üzülüyorum ama bir yandan da Plato yapıma ve Tolga Çevik’e ve tabii ki çok sevgili yönetmenimize teşekkür ediyorum Cuma günlerimizi neşelendirdikleri için…

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..