Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Komik abla erkek kardeş diyaloğu

Komik abla erkek kardeş diyaloğu
 

Bayan: -Burda cips vardı ne oldu?


Erkek -Yedim.

B- Elinin körünü ye, peki burda kurabiyeler vardı onlara ne oldu?

E-onları da yedim.

B-Ya ne pis bir boğazın var, o kadar şeyi nasıl yiyebiliyorsun.

E-Konuşma lan, koymasaydın orta yere.

B-Ya kola nerede masanın üzerindeki?

E-Onu da içtim var mı bir diyeceğin?

B-Yuh be, burada yarım bir çikolata vardı, onu da yedim deme, tükürdüm üzerime çünkü.

E-İstersen tükürme, onu da yedim, birde evin kızı olucaksın, ne acaip bir mahlukatsın, insan evine sahip çıkmaz mı?

Telefon çalar, kız açar telefonu. Erkek merakı halde sorar.

E-kim o arayan?

B-kim kimdi?

E- arayan?

B-Kimi?

E-Seni tabiî ki.

B-Ne zaman?

E-Hasta etme lan adamı, biraz önce seni aradı ya, kimdi o telefonda konuştuğun? Lafı da

geveleme.

B-Arayan Ali idi.

E-O senin benim gibi, bir vurduğum zaman 1,90 uzatabilecek erkek kardeşin olduğunu biliyor mu?

B-ee bilmese de olur bence,

E-Lan sen adamı kanser edersin. Ne yapmak lazım sana anlamadım.

B-Anlamazsın zaten.

Bayan çeker gider, erkek kapıyı çarpar.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..