Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Komik adamlar...

Komik adamlar...
 

Bir dönem karakaleme, çini mürekkebine merak salmış, günlerimi, nerden, kimden aldığımı anımsamadığım, eski, on iki kişilik bir yemek masasının yarenliğinde geçirir olmuştum...

Dışı sıvasız, odaları boyasız kendi halinde, kirası ucuz, yalnız bir evde kalıyordum, en az ev kadar yalnızdım... Fakat tek başıma olduğumu fark etmiyor, işin enteresan tarafı bu durumdan açıklanması zor bir haz alıyordum.

Okuldan geldiğim zamanlarda beyaz kâğıtlara komik adam suratları çiziyor, karaladıklarımın hiç birini beğenmiyor, ak kâğıtların gözyaşlarına aldırmadan, buruşturup sobanın arkasına doğru fırlatıyor, komik adamların yüzüne bir sonraki sabah sobayı tutuşturmaya çalışırken üflüyordum...

Sırf güneşin doğuşunu izlemek için sabahladığım gecelerde, küçük, üşüyen kadın elleri de, sonu ayrılıkla biten aşk hikâyeleri ve gidenlerden arda kalanları çizdiğim de oldu!

Sonra parmaklarımdaki mürekkep lekelerinden sıkıldığım öylesine bir gün çizmeyi bıraktım...

&&&

Gariptir ilerleyen yıllarda soba tutuştururken yüzlerine üflediğim komik adamlara olmadık yerlerde tesadüf etmeye başladım...

“ Olamaz” dedim önce sonra alıştım...

Adam ne kadar komik olursa olsun, bir süre sonra gülmekten de sıkılıyor insan, buruşturup atmayı deniyor, ya beceremiyor ya da içi elvermiyor!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..