Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Komik bir adam, o kadar olur

Komik bir adam, o kadar olur
 

Güzeeeel!....


Birazdan gece olacak.

Bende geceye en güzel müzik gidiyor. Bazen gittiği yerden dönmediği oluyor. Bekliyorum.

Ben komik bir ADAM mıyım?

Arka arkaya üç gece kendime güldüğüm olmuştur. Olmuştur da ne olmuştur? Hep gece olmuştur. Karanlığı aydınlatmak için ayın ve yıldızların peşinden koştuğum çok olmuştur.

Koşan çocukları seyretmeyi severim. Sever çocuklar ardımdan koşmayı. Yakalayanın mutluluğu onların, yakalananın benim.

Gecedeydik değil mi? Yalnızdık. Sevgi oyunu oynuyorduk.

Gece olan insanların yanında başka bir huzur vardır. Onların yıldızları ve ayları farklı parlar. İnsan ısınmak istemez, başka tatlarda üşümek için üstünü biraz daha açar.

Dağların burnundan kılı almak için yola çıktı kafile.

1. Not: Son yıllarda dikkat ettim de baya baya uzun kalıyor hayat her isteyende!

2. Not:

O kadar güzel müzik,

bir o kadar güzel gece

ve insan dediğimde

duruyor gece,

donuyor.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..