Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Komik Erkek Bayan diyalogları

Komik Erkek Bayan diyalogları
 

Erkeklerin kızlarla iyi diyaloğa girmek için sık kullandıkları cümlere bakalım;

Erkek: İlk görüşte aşka inanır mısın? Yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim?


Kız: Dışarı çık, istersen hiç gelme.


E: Affedersiniz! Sanki biz küçükken aynı okulda okumuştuk.


B:Buyurun, tanıyamadım.


E: Siz bilmem ne okulunu bitirmediniz mi?


B: Hayır ne alakası var.


E: Benzettim galiba, hayatta insanın bir ikizi varmış derler.


B: He öyle.


Erkek saati sorar, mesela 13.15 olsun diyelim. Kıza


-Bugün pazar 15 Kasım saat 13.30 Sizinle tanıştığımın günü ve zamanı aklımda tutmam gerekli de.


B: Salak mısın sen?


Kız oturdu, kızla konuştu ve sonra kız kalktı gidiyor. Kıza


E: Birşey unutmadın mı?


B-Neyi?


E- Mesela beni.


B: Aptal mısın sen?


E: Bu şehirde yabancıyım. Yolları da bilmiyorum, bana evinin yolunu tarif edebilir misin?


B: Evde babam, ağbim ve dayım var.


E: O zaman kalsın, başka zaman tarif edersin.


E: "Sesi sen de duydun mu?"


B: Ne sesi? Ben birşey duymadım!


E: Kalbim kırıldı da.


E: Baban şekerci miydi?


B: Hayır! Ne Alaka? Neden sordun?


E: Çok tatlısın da.


E: Bana yolu tarif edebilir misiniz?


B: Ne yolu? Nereye?


E: Kalbine giden yolu.


B: Gitsene işine.


E: Umarım suni solunumdan anlıyorsundur.


B: Neden?


B: Soluğum kesildi seni görünce.



Bir de erkeklerin çoğu zaman sigaraları yoktur. Sigaraları olsa bu sefer, kibrit ve çakmakları ı olmaz. Mesela bayana;


E: Sigaran var mı? diye sorarlar


B:Yok kullanıyorum.


E: Kibritin var mı?


B: Kardeşim sigara kullanmıyorum dedim ya.


E: Belki çantanda olur diye düşündüm.


B: Çatlak mısın sen?


İşte böyle bu diyalog uzar gider.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..