Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '18

 
Kategori
Mizah
 

Komik Fıkralar

Komik Fıkralar
 

Kimisi gerçek kimisi uydurma da olsa komik fıkralar bizi her zaman güldürmeyi başarır. Hele ki fıkra anlatmayı iyi bilen birinden dinlenen fıkralar oldukça eğlenceli vakitler geçirmemizi sağlar. Aşağıda çeşitli fıkraları sunuyorum umarım iyi vakit geçirir gülersiniz. Sağlıklı mutlu günler.

NAHİDE ÇELEBİ

MELEKLER UÇAR MI?
Anne kız konuşurlar. Küçük kız annesine sorar: “Anne melekler uçar mı?”
Anne: “Uçar kızım” “Bütün melekler mi?” Anne “ Evet.”  Kızı: “ Peki bizim hizmetçi kız neden uçmuyor?” Annesi şaşırır: “Hizmetçi neden uçacakmış kızım?”  “ Babam konuşurken ona hep "Meleğim!" diyor da.  Anne öfkeyle fırlar: “ Ya öyle mi, o halde az sonra hemen uçar.”

Oğlunuzla
Öğretmen: ”Söyle bakalım evladım… Dün okula geleceğin yerde hangi eşek oğlu eşekle dışarıda dolaştın bakayım? Çocuk :”Oğlunuzla Ahmet’le efendim.”

TAKSİ ŞÖFÖRÜ
Adam durdurduğu taksi şoförüne sormuş: “ Esenboğa hava alanına kadar kaç TL ye götürürsün?” Taksici cevap vermiş:” 150Tl ye götürürüm.” Peki, yanımda karım olursa ne kadara götürürsün?”  “ Yine 150Tl ye götürürüm. Bunu duyan adam karısına dönmüş ve şöyle demiş :” Sana beş para etmezsin diye boşuna demiyormuşum!

UĞURSUZ KADIN
Ahmet yoğun bakımdadır. Yanında ise karısı beklemektedir. Ahmet’in ağlamaklı, az çıkan kısık sesiyle karsına doğru konuşmaya başlar: “Beni ilk işten attılar yanımda idin. Şirketim battı iflas ettin o günde yanımdaydın. Beni silahla vurdular gözümü açtım karşımda ilk seni gördüm. Kaza geçirdim hastanede de hep yanımdaydın. Karısı kocası kendisini takdir ettiğini zanneder gururla gülümser. Kocası: “Şimdi yoğun bakımdayım gene yanımdasın. Anladım ama biraz geç anladım; yahu sen ne uğursuz karısın

Birini Kapat
Derste Duygu, Merve'ye dert yandı:  “Ben tahtadaki harfleri çift görüyorum, sen de öyle mi? “ Merve: “Yok ben tek görüyorum.” Duygu hemen telaşa kapıldı: “Eyvah ne yapacağım peki şimdi?” Merve: “E kolayı var bir gözünü kapa olsun bitsin. “

İŞTE REÇETENİZ
Kadının biri eczaneden içeri hışımla dalar ve eczacıdan 1 şişe arsenik ister. Eczacı kadına arsenikle ne yapacağını sorar ve kadın :"Kocamı öldüreceğim" diye cevap verir. Eczacı: "Kusura bakmayın ama size bu sebeple arsenik satmam olanaksız" der. Bunun üzerine kadın çantasına uzanır ve içinden kocasıyla eczacının karısının yatakta çekilmiş fotoğrafını çıkarır. Eczacı fotoğrafa bakar ve "reçeteniz olduğunu neden daha önce söylemediniz!!"....

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..