Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '18

 
Kategori
Mizah
 

Komik mi Komik Fıkralar

Komik mi Komik Fıkralar
 

ŞAKADAN HOŞLANMAM
Nasreddin Hoca çarşıda gezintiye çıkmış. Dolaşırken birden ensesinde bir tokat hissetmiş ve kendini yerde bulmuş. Hemen kalkmış arkasına bakmış, bide ne görsün iri yarı bir adam. Nasreddin Hoca:
-Bana sen mi vurdun? 
Adam:
-Evet ben vurdum.. 
Nasreddin Hoca:
-Şakamı yaptın yoksa gerçek mi vurdun? 
Adam:
-Gerçek vurdum ne olacak..? 
Nasreddin Hoca:
-Haa… iyi öyleyse, ben şakadan hiç hoşlanmam da..!
 
**
 
SATMIYORUZ
Adamın biri kitap satışı yapılan bir markete giderek tezgahtaki bayanla dalga geçmek için sormuş:
– Pardon bakar mısınız, “Evin reisi erkektir” isimli kitap sizde var mı acaba?
Bayan:
– Maalesef beyefendi, biz masal kitabı satmıyoruz. Der.
 
**
 
BEN BİLMEZ MİYİM?
Ülkenin birinde bir adam, çekmiş kafayı, sokakta basmış küfürü: 
- Ben hukuku hiçe sayan böyle devlet başkanının..... 
Rejimin niteliği gereği, her zaman hazır ve nazır duran polis yapışmış yakasına: 
- Sen devlet başkanına küfredersin haa! Yürü karakola! 
Adam ayılır gibi olmuş, itiraz etmiş: 
- Ben bizimkine değil Hotanto devlet başkanına... 
Polis hiç kül yutar mı? Hemen lafı tıkıvermiş ağzına: 
- Kes! Ben bunca yıllık polisim, hangi devlet başkanına küfredileceğini bilmez miyim bre nabekâr?!
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..