Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '15

 
Kategori
Mizah
 

Komik Sözler

Komik Sözler
 

En Komik Sözler

 

?+ Kim o gözlerindeki yabancı ?

- Lens o mal!

 

 

Şu arabesk rap yapanlar, sevdiklerine kavuşsa da biz de huzura kavuşsak.

 

 

Bülent Ersoy'un erkekken "kız olsam sana varırdım" dediği arkadaşından yıllardır haber alınamıyor.

 

 

?+Aşkım, üşüyorum :(

-Aşkım, oradan kalorifer gibi mi görünüyorum :)

 

 

Battaniye de olmasa bize kim sarılacak arkadaş. :))

 

 

Son mesajı "Peki" olan bir kıza mesaj atan erkek kolay bulunmaz, bulursanız evlenin.

 

 

 

 

?+Aşkım beyinsizler kaç yıl yaşar?

-Bilmiyorum aşkım, kaç yaşındasın?

 

 

-Benimle çıkar mısın ?

+Olmaz sözlüm var.

-Benim de yazılım var beraber çalışırız işte ;)

 

 

Eski sevgilim, “seni sandığımdan daha çok sevdiğimi anladım,” diye mesaj atmış. Sandıkla aralarında ne geçtiyse artık. :D

 

 

Bir tek ona gönderdiğim halde altına 'toplu mesaj' yazmaktır çaresizlik.:(

 

 

?2 erkek aynı elbiseyi giyerse kardeş,2 kız giyerse düşmandır.

 

 

Güzele bakmak sevapsa abazalar cennetlik.

 

 

İnsanların keşke sağ tıklayıp "özellikler"ini görsek, sıktıysa "yenile"sek, uzaktaysa "kopyala"sak, sinirlendiriyorsa "yapıştır"sak bitane.

 

 

O değil de lisede çıktığıyla evlenenler var. Benim lisedeyken çıktığım tek şey teneffüstü be!

 

 

?+Bizimki de aşk mı?

-Akrep, yelkovanın peşinden yüzyıllardır koşarken...

 

 

 

 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..