Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Komple suçluyum

Komple suçluyum
 

Onu nasıl tanıtmalı ki... Hayyam’la sohbet ediyor, "F" Tipi hapishanesinde suçlu arıyor ve özlüyor...

 

 

“F” tipi hapishane gibiyim

suçlu arıyorum

yargılamaya niyetli değilim

tuttuğumu kilitleyeceğim

 

 

elmanın tadı suçlu

çileğin rengi suçlu

seni hatırlatıyor diye

gülün rengi suçlu

 

 

karanlık gece suçlu

hızla geçen zaman suçlu

direnmedi diye aydınlığa

erken gelen şafak suçlu

 

 

güneşe dönen dünya suçlu

ışığa koşan gece suçlu

“Ay” gibi sevgiliyi

benden çalan sabah suçlu

 

 

sensiz gelen bahar suçlu

sen kokan çiçek suçlu

senin gibi sarıyor diye

sensiz esen rüzgar suçlu

 

 

sarmaya doymayan kollar suçlu

yeterince titremeyen dizler suçlu

seni bir değil, bin kere yaşamadı diye

bir canım var, o da suçlu

 

 

böyle taksit taksit olmaz

komple suçluyum… suçlu

 

 

Gönlüne öğütler veriyor. Tutamayacağını bile bile…

 

 

… can avare olmuş nasihate aldırmaz

gönülden seven cananı kandırmaz

aşk ateşi düştüğünde canlar yakar

canan yanar da hangi can aldırmaz…

 

 

Aşık bir o kadar da kırgın bir adam…

 

 

sevgi köprüsünde mendil açtım
aşk dileneceğim…
gelen geçenin yüreğine bakıp
sevgisizleri çizeceğim...

kimsesizler parkında sevgi saçtım
toplayanları bileceğim…
kimsesizlerin kimsesi mi diye sorup
cevapsızları sileceğim...

umut durağında umutsuzluğa düştüm
aşktan geçeceğim...
kadehime hicran doldurup
şerefine içeceğim...

senler arasından sensizliği seçtim
içim içimi yiyeceğim…
ne bu halin diye sorduklarında
sebebi sensin diyeceğim...

 

 

Hep bir savaş var içinde. Umutsuzca bir savaş…

 

 

…aklım terk etti beni, söz dinlemezsin diye

kalbim gönlüme küstü, işe yaramazsın diye

gözlerim görmez oldu, yine ayartmasın diye

derman kesildi dizlerimden, yine varamasın diye

 

 

kumlara kızdım, dalgalara küstüm

sahilden uzaklaştım, ayışığından kaçtım

görmezde gözlerim, gönül katlanır sandım

meğer ben ben değilmişim, yine başa döndüm…

 

 

Kendiyle vuruşuyor… Kazanan belli değil…

…aklı başından gitmiş gibiyim

suçlu arıyorum

kader mahkumu demeyeceğim

kendimi hapsedeceğim

 

 

gözlerimin savunmasını aldım

kimsenin görmediğini gördü diye

yargısız infaz ettin tenimi

bana sormadan ürperdi diye

 

 

yüreğin suçlu… izinsiz çarptı diye

kulaklarım suçlu… sansürsüz işitti diye

tüylerim de kurtulamadı bu infazdan

kendi kendine dikenleşti diye

 

 

seni düşünen akıl sansüre takılmalı

kalem tutan el küreğe mahkum olmalı

süzülen yaşlar damlayamadan kurumalı

avare gönlüm mü?kafese konulmalı…

 

 

Vaay be diyorum başka da bir şey demiyorum. Bu inanılmaz dizelerin sahibi Sayın Yazarım  Ahmet50

Bu da linki;

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=918190&rn=7N

 

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..