Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

Kompozisyon yarışması!

Kompozisyon yarışması!
 

turkcell-imbenim.turkcell.com.tr


Şato gibi bir ev; içinde 30–50–75 yaşlarında üç tane Ermeni asıllı Türk vatandaşı kadın yaşıyor. Bu evin tüm pencereleri genellikle kapalı oluyor ve dışarıdan evin içi kesinlikle gözükmemektedir. Evin içinde yaşayanlar, hava almak için balkonu değil terası kullanıyorlar. 

İçlerinde her daim korku ve endişe taşımaktadırlar. Kimselere görünmek istemiyorlar.
Bu yüzden hep üzgündürler.
İçlerinden en genci, kocasının beklenmedik ölümü (!) için yas tutmaktadır. (Ayrıca çok güzel bir bayandır)
 

Etrafında ki evlerin, hemen hemen hepsi Türk evleridir çünkü bu insanların yaşadığı ülke, Türkiye'dir. 

Dışarıdan güya röportaj yapmak için (veya başka bir sebepten dolayı) bir adam gelir. Aynı din aynı milletten.
Onun amacı genç dul bayanın gönlünü almak ve onunla evlenmektir.
Bir yolunu bulur ve:
 

Bir zaman, bu lüks ve çok büyük evde misafir olarak kalır. 

Bir sabah; genç bayanın odasından televizyon sesi duyulması üzerine erkek genç bayanın uyandığını sanarak odasına girer. 

Kadın, "gidiyor musun?"........ der ve bir kaç saniye sonra hafifçe gözlerini açar. 

Erkek, "çok özür dilerim. Uyandırdım sizi, tekrar tekrar özür diler." der. 

Genç kadın suskun ve şaşkındır. 

Birden ağlamaya başlar... 

Bu kez adam şaşkındır... 

Bayan içeri gelen adamın ismini söyler ve kendisine; 

........"Senin öğrenmek istediklerine faydası olacağını sandığım bir şey var! Lütfen arkanızdaki şifonyerin üst gözünü çeker misiniz" der. 

Adam şifonyeri çeker...
Ve çekmecenin gözünden ipek eşarba sarılmış bir kitap çıkarır.
 

Bayan: "lütfen onu okuyun" ve sonra ............... der. 

Ne der? Eeee onu siz bulacaksınız! 

Evet, arkadaşlar şablon bu! Sizden burada ki hikâyeye hayal dünyanızdan ruh ve anlam katarak şekillendirmenizi istiyorum.
Bu bir yarışmadır bu hikâyedeki insanlara isimleri siz bulacaksınız. Bu yarışmaya katılmak isteyenler bu bloğun altına yorum yazabilir.
 

Yarışma 30 Kasımda sona eriyor. Yazarlar hikâyelerini hemen yayınlayabilirler fakat mutlaka bana mesaj atmalılar. Bende mesajı gelen arkadaşların hikâyesini kendi yazacağım blog içine linkini vereyim. Bir aralıkta, tek bir blog içinde, yazılan tüm hikâyelerin başlıklarını ve yazarlarını tanıtıp link verilecektir. 

Sonra bu arkadaşlara diğer blog yazarlarından puan vermelerini isteyeceğiz. Tabi ki mesajla ne zamana kadar 14 Aralık Pazar saat 24.00 kadar 15 Aralık pazartesi günü birinci açıklanacaktır. 

Birinciye ödül olarak her kes bir ödül verebilir. Ben el emeği göz nuru, çam sakızı çoban armağanı, güzel bir ferforje pano yapmayı düşünüyorum. -:)) 

Başlangıç olarak fena bir proje sayılmaz öyle değil mi? Hadi kolay gelsin...

Not: Aceleyle yazılmış daha önce bir ön çalışması yapılmamıştır. İçimizde ki arkadaşlarımızın daha yaratıcı olduklarını biliyorum ve kendilerinden bu yönde daha profesyonel çalışmalar bekliyorum.
Özellikle Öğretmenlerimizden. Saygılarımla...
 

Not: Bu masum yazım ne yazıkki, içimizde muteber bir bayan tarafından akıl almaz bir şekilde polemik konusu yapıldı. Sonrasında MB üyeleri işin aslını bilmedikleri konuda çığ gibi bayana destek verdiler! Ben bu yazıyı geri çektim. Ama şimdi düşünüyorum da; geri çekmekle hata yapmışım. Çünkü bundan sonraki yayınladıklarımı kendine yakıştıranlar, bu yazının masumiyeti altında kuşkusuz ezileceklerdi!

 

M.Talip Girgin
Tüm yazdıklarım!
 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..