Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '09

 
Kategori
Dostluk
 

Komşu ilişkisi

Komşu ilişkisi
 

Ailemizden sonra en yakın sosyal çevremizi komşularımız meydana getirir. İyi veya kötü günlerimizde şartlar en yakın çevre ile temas halinde bulunmayı gerektirir. Darlık zamanında yardımlaşma, normal zamanlarda ziyaretleşme...

Bende komşuluk ilişkisini gündeme almak istedim. Biz kaç yıldır aynı mahallede oturuyoruz. Aynı zamanda kızıda kiracımız. Fazla bir samimiyetimiz olmasada paylaşımlarımız olmuştur.

Ben de ev yaptırıyorum bizim yolda çıkmaz sokak. Bir kenara kumu döktük tabi herşey hemen olmuyor. Yolda biraz bekledi kum. Komşununda arabası var oğlu arabayı ileri gei yaparken arabayı duvara sürtürmüş. Babası bizim dükkana geldi
Sizin kumun yüzünden arabama vurmuşlar dedi. Bende dedim ki "Olabilir orası yol, dönen yere park etmeseydiniz."

"Şikayet edecem sizi" dedi
Bende "Bana komşuluktan bahseden sizsiniz, siz iyi komşusunuz, edin." dedim
Zabıtalar geldi. "Ne oldu" dedim. "Şikayet var" dediler. "Kumu kaldırın" dedi bende "burası işlek yol değil, çıkmaz sokak kaldıracaz zaten" dedim kimin ettiğini bildiğimiz için onlarla tartıştım. Olaydan sonra tabi konuşmuyorum onlarla.

Sonra onları başka bir sebepten şikayet etmişler polisler geldi bende çıktım.
Arama yaptılar. Benim bilgim yok birşeyden. Mahalleye biz onları şikayet ettik onlarda bizi etti diye yaymışlar. Benim ne haberim var ne de ettim. Hem beni şikayet ediyorlar hem de beni etti diye herkese anlatıyorlar. Evden çıkarmaya karar verdik. Böyle kişinin bize bir faydası olmaz zararı olur. Ben üzülüyorum böyle konulara yılardır tanıdığım kişiler iyi geçinmek varken niye bu nefret anlamıyorum. Anlamışta değilim. Komşuluk bu değildir.

Bu konu haKkında yorumlarınızı bekliyorum saygılarrrr

 
Toplam blog
: 56
: 2141
Kayıt tarihi
: 20.10.08
 
 

Ben ev hanımıyım. 44 yaşında 22 yıllık evliyim. İki oğlum var. Zonguldak doğumluyum. Orta ve lisede ..