Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '12

 
Kategori
Deneme
 

Komşularım..

Komşularım..
 

Kendi objektifimden..


Deniz olup martılarla mı yaşasam

Martı olup denizle mi yaşasam diye hayaller kurarken

Komşularım oldular martılar ve deniz.

Yıllardır seslenip dururlar bana vefalı komşularım

Hele o yürüyüşleri pıt pıt pıt kendinden emin

Biz buradayız hey komşu diyorlar sanki

Havalara yükselirken çok sesli koro misali söyledikleri şarkılar sanki balıkları, dalgaları, maviyi anlatıyorlar.

Denizle kıyının aşkının şahitleri martılar

Balık kapmaya sıra gelince mücadeleyi hiç elden bırakmıyorlar yarış içindeler

Karada ayrı, denizde ayrı, gökyüzünde ayrı bir güzellik benim komşularım

Varlığımdan ve onlara olan sevgimden haberdar mıdırlar acaba?

Teşekkürler yıllardır her sabah mavinin her tonuna bürünen deniz

Teşekkürler gökyüzünün ve denizin asil beyazları

Şu an yağmur yağıyor

Çok ilginç dostlar gerçekten çok ilginç

Sanki bana eşlik edercesine sanki tüm bu güzelliklere beni de yaz unutma dercesine bir gökkuşağı çıktı

Ve benim heyecanım da doruklara çıktı

İŞTE PAYLAŞIYORUM YAŞASIN.

 

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..