Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '12

 
Kategori
Güncel
 

Komşunun teröristi silahsız; ey gidi dünya Quo Vadis?

Komşunun teröristi silahsız; ey gidi dünya Quo Vadis?
 

Takip edelim etmesine; çıkmaz sokak olduğunu bile bile... Resim int alıntı.


Bir ülke: Bilmem kaç milyon Euro karşılığında teslim oluyor.

Eski günlerin, didişmelerin, pilakinin, sınır komşuluğunun adına; bir el uzatsak mı; yardımlarına koşsak mı akıllarını başlarına devşirmeleri için Akut’umuzu yollasak mı?

Merkep şakası değil; bizim komşuyu bu dünyadan şutlamayı planlamış gibiler.   

Kimler? Sizce Kimler?

Balıkçı Kambouroğlu: balıkçı teknesini kendi elleriyle parçalar resmini çeker; “Bakın görün, ekmek teknemi paramparça ettim. Yemin billah bundan böyle balık avına çıkmayacağım. Sizlerin gönderdiği donmuş balıkları satacağıma söz veriyorum, ellerinizden öpüyorum. Bana göndereceğiniz 210 Bin Euroyu sabırla bekliyorum. Bankaya yatıracağım bundan böyle keyfime bakacağım” Bir de böyle bir dilekçe döşerse bireysel olarak köşeyi dönebiliyor.

Teknesi tarlası olmayan Yunanlılar düşünsün.

Donmuş balıklar Senegal’den; 210 Brüksel’den…

Artık bireylerle pazarlığa oturan Avrupa Birliği: Yunanistan’a yardım etmeye söz verdi ve ediyor.

Büyük küçük balıkçılar teknelerini parçalamak ve resimlerini çekerek Brüksel’e göndermekle meşguller. Teknenin büyüklüğüne göre fiyat biçiliyor.

Yunanistan bağları bozuluyor; asmalarını kurutan, üzümleri salkım salkım akbabalara kargalara bırakanlar; karşılığında para alıyor.

 Bozduğu kuruttuğu bağlarının karşılığı sekiz bin Euro ile yeni mutfak yaptırdığını gururla beyan eden Yunanlı vatandaş mı terörist o adamı bu hallere düşürenler mi yoksa silah kullanmadan sömüren Brüksel mi terörist henüz karar aşamasındayım. AB gölgesindeki doğru şıkkı bulmaya çalışıyorum.

Ey gidi dünya Quo Vadis?

Bu düzene diliyle karşı koyan; sopalarla AB Başkentini basacaklarını beyan eden bir çiftçi; tek bir Yunanlı ekrana(SternTV) çıktığında yaptığım tezahürattan kendim bile korkuya kapıldım.

“Hadi be kim tutar sizleri; ben arkanızdayım yeter ki hadlerini bildirin.

Söz verdiğiniz gibi silkeleyin, attırın şunların tozunu, el insaf be AB”

Kahraman Yunanlı: Şeker pancarı ekiyor. Sadaka değil şeker pancarı ekmek istiyor. AB müsaade etmiyor. “ Tarlaların ancak yarısına ekebilirsin” Diye tutturuyor; Nuh diyor Peygamber demiyor. 

Gazeteci: Tüm bu parlak fikirlerden sorumlu Brüksel lahanasına soruyor.

Aldığı yanıt; AB ‘ye kardeş olmaya çalışanların dikkatine:

“Bunlar: Efendime söyleyeyim; birkaç seneye kalmaz öleceklerdir.

Biz bu süreci hızlandırıyoruz. Dünya küçülüyor, kendimize yer açıyoruz.”

 Allah sizleri sansürsansürsansürsansür…

3 Eylül 2012 Pazartesi

Alev Meisel/Berlin     

 

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..