Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Komünistiz, Bolşeviğiz var mı?

AKP Balıkesir Milletvekili Cemil Öztaylan hiç gereği olmamasına rağmen son derece seviyesiz ve yersiz bir üslupla; tamamen gereksiz bir içerikle bir konuşma yaptı. Öztaylan'ın altı çizilmesi gereken sözlerine bakalım:

<ı>

“Şehit cenazesinde namazını kıldım. Üç tane leylek cami bahçesindeydi. Yemin ediyorum. ‘Şak şak şak’ diye bağırıyorlar. ‘Allah, Allah’ diye zikrediyorlardı. Cenaze namazı ardından oradakiler tarafından alkış koptu. Baktım ki biz neyiz ya! Biz Komünist miyiz dedim yav. Bolşevik miyiz? Allah diyor ki peygamberlikten sonra insanlara bahşettiğim en yüce makam şehitliktir. Bir baktım şehit cenazesinde alkış yapılıyor. Biz ve Türk ve Müslüman değil miyiz? ‘Bu bize yakışır mı ulan' dedim.

Birincisi; ''şehit cenazesinde alkış olmaz'' kuralı nerede yazıyor, biri bana söyleyebilir mi?

İkincisi; eğer Allah'ın insanlara bahşettiği en yüce makam şehitlik ise ve insanlar da kendilerinden yüce gördüklerini alkışlıyorsa şehitlerin alkışlanması neden rahatsızlık verici birşeydir?

Üçüncüsü; konunun komünistlik ve bolşevizm ile alakası nedir? AKP zihniyeti, nedense her lafa sıkıştığında konuyu komünizme getiriyor? Konunun komünizm veya bolşevizm ile alakası olmamasına rağmen Sayın Öztaylan'a ve onun zihniyetindekilere başlıktaki cevabı vermek istiyorum. Komünistsek ne olmuş, Bolşeviksek ne olmuş? Hani siz bütün milletin vekili, bütün milletin partisiydiniz? Komünistlerle Bolşevikler ve şehit cenazelerini alkışlayanlar hariç mi yoksa?

AKP biraz ciddi bir partiyse bu milletvekilini ihraç etmelidir. Bundan başka birşey söylenmesi gerektiğine inanmıyorum...

 
Toplam blog
: 641
: 316
Kayıt tarihi
: 16.12.07
 
 

Bir uluslararası ilişkiler öğrencisinin gözünden dünya ve bonusu olarak da futbol... ..