Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '12

 
Kategori
Tarih
 

Komünizmin yaptığı vahşetin günümüzle ne alakası var? Sen biraz Amerikan emperyalizminden bahset

Komünizmin yaptığı vahşetin günümüzle ne alakası var? Sen biraz Amerikan emperyalizminden bahset
 

Belli bir konu hakkında yazdığımda bazılarının: “sen o konuyu bırak esas şundan bahsetsene” demelerini çok garip buluyorum.

Daha yeni geçtiğimiz 4 Kasım 2012, 4 Kasım 1956 Macaristan katliamının, dün yani 9 Kasım 2012'de 9 Kasım 1989 Berlin Utanç duvarının çöküşünün yıldönümü olduğu için bu konu gündemde yazıyorum. Bazılarının bu tür  eleştirileri nedense hep bu yıldönümlerine denk geliyor. Onların hoşuna gidecek türden yazılarımdan biri olan 2 Temmuz 1993'te Sivas Madımak otelinde 33 vatandaşımızın yobazlar tarafından yakılmasını kınayan çeşitli yazıları defalarca yazdım ama dikkatlerinden kaçmış. Yazılarımın tamamını görmeden hakkımda  yargıda bulunan çeşitli insanlar var.

Örneğin birisi sadece İslam yobazlar aleyhinde yazdığımı diğer dinlerin yobazları hakkında yazılarım olmadığını iddia etti. Halbuki şu ana kadar İslamiyet’ten başka dinlerin yobazları ile ilgili en az 20 yazı yazdım bunlardan haberi olmadığı için yazmadığımı varsaydı. O yazılarımdan birkaç tanesini örnek olarak kendisine gönderdim. Daha yeni yani 9 Kasım Berlin Duvarının çöküşünün yıldönümü olduğu için önümüzdeki günlerde Berlin Utanç Duvarının çöküşü ile ilgili detaylı bir yazı yazıp yayınlayacağım. Biliyorum bu birçok kimseyi rahatsız edecek, gene bana: “ sen esas Amerikan Emperyalizminden, Irak'ta, Libya'da, Afganistan’da ve Suriye'de yaptıklarından bahsetsene Sosyalizmi yereceğin yerde” diyecekler. O konularda yeteri kadar yazan var, ben unutulan ve atlanan konulara özellikle yer veriyorum insanların gözüne sokmak için. Sosyalizmin ve Kapitalizmin ne olduğunu doğru dürüst anlamadan tarih bilgisinden yoksun olup Sosyalizmi övenlerin halkı yanıltmalarına ve dini fanatizm ile insanların beynini yıkamayı ve Laik Türkiye Cumhuriyetini yıkmayı hedefleyenlere karşı yazarak halkı bilinçlendirmeyi kendime misyon edindim. Amerikan emperyalizmi vs. konularında fazlasıyla bir kısmı doğru büyük kısmı yalan ve yanlış propağanda var zaten benim ilave desteğime gerek yok.

Ayrıca benim yazdığım kategorilerden biri de tarihtir, bugünkü olaylarla ne alakası var demek tarihin ne olduğunu anlamamak ”dün dündür bugün de bugün” yanılgısına düşmektir. Bu tür insanların hoşuna gidecek türde yazılarımı örneğin Amerika'nın bir Vietnam köyünde yaptığı katliamı Japonya'ya Atom bombası atması ile yüzbinleri öldürdüğünü o olayların yıldönümlerinde yazmayı düşünüyorum. Genelde tarihi olayları yıldönümlerinde yazıp yayınlıyorum. “Yazdıklarının bugünle  ne alakası var” sorusunun cevaplarından biri de bu.

Rasih Bensan 10 Kasım 2012

 
Toplam blog
: 368
: 2280
Kayıt tarihi
: 05.05.12
 
 

BİLİM özellikle astronomi ve çeşitli konularda araştırmacı ve yazar Amatör fotoğrafçı, Ka..