Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Kon kon kelebek yazılar!

Konu başlığının isim babası Ümit Culduz bey sayılır.
Çünkü son yorum cevabında, “Kon kon kelebek yazılar” yazmakla itham etmişti beni.
Ama iyi de oldu, o çok hoş dizeleri hatırlamama neden oldu sağolsun.
Öyle ya ömür kısa, sağlıklı bir yaşam sürmek istiyorsak insanlarla iyi ilişkiler içinde olmak gerekiyor. Hatta olaylar karşısında tepki verirken bile, içimizdeki pozitif enerjiyi açığa çıkaracak olan bölümlerini cımbızlamak.

Yani özellikle "vitaminli" çiçeklere konmak tercihi!

Tıpkı şiirin anlattığı gibi;

Kon kon kelebek

Yaz tez geçecek
Ömrün bitecek
Kon işte sana
Bir gonca çiçek
Benim adım kelebektir
İşim gücüm eğlenmektir
Dolaşırım çiçek çiçek

Belki bazen abartıya kaçmış olabilirim, ama ben bu günlere kadar hep öyle yapmaya çalıştım.
“Hatta barışçıl konular yazmakla ünlü” birisidir diye tarif edilerek akılları sıra suçlandım bile.
Oysa durum gerçekte tamamen öyle değil, hele kakara kikiri durumlarından hiç haz etmem!
Ama bardağı taşırmaması kaydıyla çoğu olumsuzlukları görmezden gelmek gerektiğini savunurum hep.
Yani bir nevi Polyannacılık oyunu diyebiliriz buna!
Gerekçesi ise, mümkün olduğu ölçüde insanları kırmamak arzusudur.

Örneğin, sosyal bir mekan’ı beğenmeseniz müdavimi olmak zorunluluğunuz yoktur.
Bir daha uğramazsınız olur biter.
Ama burası öyle mi?
Sizler, bizler olmak şansımız hiç yok!

Yani sonuçta, çatkapı ziyaretler her daim olası.
Örneğin "bir buçuk yıldır sayfasına uğramadığım uzatmalı dargın" Ümit Culduz bey beğendiği bir yazımı okuduğunda bana aferin demekteymiş içinden:-)

Hepiniz davetlisiniz arkadaşlar, kutlayalım bu sürpriz gelişmeleri!

Bu platformda yazıyor olmanın keyfine varalım bundan böyle!

Tüh yine barışçıl bir konu oldu:-)

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..