Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Konak Meydanı Saat Kulesi'nde

Konak Meydanı Saat Kulesi'nde
 

Konak'ta Saat Kulesinde, ilk buluşma saatinde


Heyecanlıyım bugün, Konak'ta randevum var

Karamürsel'in ilerisindeki Saat Kulesi'nde

Telaşlıyım her an, buluşmaya saatler var

Her şey güzel olmalı, sonunda evlenmek var

...

Temizlik, hijyen kılık, kıyafet iyi olmalı,

Giderken bir çiçek, hediye almalı,

Güzel kokmalı, iyi konuşmalı,

Çok telaşlıyım, geç kalmamalı

...

Aşk sitesinde tanıştık, onunla,

Msn' de devam ettik heyecanla,

Telefonda konuştuk doyasıya,

Sonunda karar verdik buluşmaya

...

Bina ormanından çıktım sahile,

Bir demet çiçek aldım, keyifle

Heyecanımı bastırmaya çalışırken

Bakıyorum gelen o mu, her yöne

...

İşte o geliyor, bütün güzelliği ile

Elim ayağıma dolaşıyor, cazibesiyle

Yavaş ol kalbim, kendine gel aklım

Üşüyor bedenim, titriyor her hücresiyle

...

Heyecanla karşıladık birbirimizi,

Paylaştık tüm sevinçlerimizi

Ümitlerimizi, isteklerimizi

Konuştuk gün boyunca kendimizi

...

Devam mı edecek yoksa bitecek mi,

Konak buluşmamız belirleyecek

Hayal kırıklığı mı yoksa yeşeren ümitler mi,

Herşeyin resmi orada çizilecek

Çağdaş, Aralık 2009

 
Toplam blog
: 110
: 1205
Kayıt tarihi
: 30.05.07
 
 

"Yazıyorum o halde düşünüyorum" diyen, güncel gelişim ve değişimleri takip ederken anlam ve kavramla..