Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Konfeti

O değil de;

Liseye gittiğim yıllardaydı. Okulda ikmale kalanlar için hızlandırılmış kurslar veriliyordu. :)))) İkmal... çok ağır oturaklı bi laf...

Demem o ki; öğrenciler Alpay'ın Eylül'de Gel şarkısı eşliğinde kurslara katılırdı.

Düşününce bayağı bir eski...

O değil de;

İki çocuk yolda uçar gibi gidiyordu. Şaşkınlığımı gizleyemedim ve Mert'e sordum,

- Çocum evladım ne var bu bebelerin ayağında böyle?

- Ayakkabılarının altında tekerlek var anne.

- Tövbeee.... şaşırdılar ne yapacaklarını.

- Sende haklısın anne... Sahi, senin çocukluğunda tekerlek icad olmuş muydu?

- Püüffffff !

O değil de;

Askerlik görevini yapmayan 40 yaş ve üstü vatandaşlara bir kereye mahsus af getirilmesi için çalışma başlatılmış.

Hayretler içindeyim!

O değil de;

'Referanduma Evet/Hayır' ı partilere endeksliyorlar ya... yine hayretler içindeyim!

O değil de;

Öyle böyle derken Ramazanı da Kadir Gecesini de bitirdik. Ramazan benim için zor bi aydı, gönlümce geçiremedim. Kısmet olursa seneye inşallah.

O değil de;

eylül'de gel eylül'de okul yoluna/konuşmadan yürüyelim gireyim koluna/görenler dönmüş hem de mutlu diyecekler/ağaçlar sevinçten başımıza konfeti gibi/yaprak dökecekler

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..