Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Königsalle caddesi

Königsalle caddesi
 

Bulutlar ,
geceden kalma uykusuz gülüyor
Ağaçlar
sevişiyor toprakla ulu orta çılgınca
Gökyüzü
hınzır hınzır isyan dolu öksürüyor
 
Ben
 
bense kaçıyorum bu gece hesapsızca kendimden
königsalle caddesinde deprem oluyor beynimde
ruhum ordan oraya koşuyor bilmiyorum neden
kayboluyor aklım bir bebeğin günahsız kalbinde
 
gözyaşlarım
avuç içlerimden akıyor
ellerim uyuştu
sessizlik kanıma karıştı
kalbim usulca bir sigara yaktı
 
kendimi unuttum
bir bilsen beni daha kimler unuttu
korkuttu yalnızlık yüreğimi
bırakmadı peşimi
 
hayallerimi düsseldorf ‘ta gömeceğim
umut kirpiklerimden yaş olup akacaklar
asacaklar beni belki de burada öleceğim
artık göndermezler beynimi yıkayacaklar
 
yağmurlar hep yağacak burada durmayacak
çektiğim çileleri bilsen de ağlamayacaksın
kimse bilmeyecek aklım hep Vatanım’da kalacak
sende hiçbir zaman yandığımı anlamayacaksın…
 
Alper Tunga Karakoç
 
Toplam blog
: 5
: 111
Kayıt tarihi
: 15.03.12
 
 

Ankara doğumluyum. Güneşin hiç bir zaman batmadığı ülkeyi bulmaya çalışıyorum bu çalışmam arasınd..